۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
روزانه ۳۰۰ تخته پالت چوبی در «چوار» ایلام تولید می‌شود
مدیر شرکت تولید پالت ماهان صنوبر:

روزانه ۳۰۰ تخته پالت چوبی در «چوار» ایلام تولید می‌شود

ایلام- شمس‌الهی، مدیر شرکت تولید پالت ماهان صنوبر از تولید روزانه ۳۰۰ تخته پالت چوبی در «چوار» ایلام خبر داد و گفت: محصول تولید شده در پتروشیمی ایلام استفاده می‌شود.

حمید شمس‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در این واحد تولیدی ۱۲ نفر ازجوانان  منطقه مشغول به کار هستند، افزود: اکنون روزانه ۳۰۰ تخته پالت تولید می‌شود که با راه‌اندازی خط تولید جدید این ظرفیت به ۶۰۰ تخته پالت در روز افزایش می‌یابد.

وی با تمجید از مسئولان شرکت پتروشیمی برای خریداری تمام تولیدات پالت‌چوبی این واحد تولیدی، افزود: این واحد تولیدی قابلیت تامین پالت مورد نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام در سال را دارد.

شمس‌الهی به سرمایه‌گذاری شخصی هفت میلیارد تومانی در این واحد اشاره کرد و افزود: ظرفیت تولید ۳۶۰ هزار تخته پالت در سال در این واحد تولیدی وجود دارد.

مدیر شرکت ماهان صنوبر ادامه داد:تمام تجهیزات و متریال استفاده شده در این کارگاه تولیدی ساخت استان ایلام است.

وی افزود: مواد اولیه پالت چوبی در بالاترین سطح کیفیت خارج از استان به ویژه از شمال کشور و ارومیه تهیه می‌شود.

مدیر شرکت ماهان صنوبر بیان کرد: هزینه تمام شده کمتر، نزدیکی به پتروشیمی و قابلیت اشتغال برای جوانان این منطقه از مزیت‌های ویژه این واحد تولیدی در پایین دست پتروشیمی است.

وی گفت: تولید پالت چوبی در شهرستان چوار که نقش مهمی در جابجایی و تسهیل فرآیند بارگیری محصولات پتروشیمی دارد و تامین آن در منطقه ضمن کاهش هزینه‌ی تمام شده به عنوان یک صنعت پایین دستی پتروشیمی گام تاثیرگذاری در حمایت از کسب و کارهای زیرمجموعه صنعت محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha