۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
دو راهی بر سر راه سولانا؛ صعود به ۳۲۵ دلار یا سقوط ۳۵ درصدی قیمت؟
بازار بررسی کرد؛

دو راهی بر سر راه سولانا؛ صعود به ۳۲۵ دلار یا سقوط ۳۵ درصدی قیمت؟

به نظر می رسد سولانا نیز مانند ارزهای دیگر، در نقطه حساسی قرار گرفته که عبور از این نقطه می تواند سولانا را به ثبت رکورد قیمت جدید، یعنی ۳۲۵ دلار برساند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال سولانا که دستکم طی یک سال اخیر به یکی از ارزهای محبوب و پر طرفدار بازار کریپتو بدل شده، موفق شد طی روزهای گذشته و قبل از ریزش بازار، سقف جدید ۲۶۰ دلار را برای خود به ثبت رسانده و البته با ریزش شدید قیمت بیت کوین طی روزهای گذشته، سولانا و عمده ارزهای دیگیر بازار نیز از ادامه روند صعودی خود باز ماندند. 

با ریزش و اصلاح بازار، قیمت سولانا نیز بار دیگر به محدوده زیر ۲۰۰ دلار سقوط کرد. اما در صورت حمایت خریداران سوالانا، می توان رکورد جدید ۳۲۵ دلاری را برای این ارز دیجیتال متصور شد و البته در صورت ادامه روند ریزشی نیز باید منتظر کاهش ۳۵ درصدی قیمت سولانا باشیم. 

با نگاهی به نمودار قیمتی سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته می بینیم که قیمت سولانا یک کانال موازی صعودی در نمودار ۱۲ ساعته تشکیل داده و به ثبت الگوی سقف و کف جدید قیمت ادامه می‌دهد. پس از افت ۲۵ درصدی از بالاترین حد خود، سولانا اکنون به یک سطح حمایت قاطع در مرز پایین الگوی نمودار غالب در ۱۸۹ دلار نزدیک شده است.

اگر سولانا بتواند قیمت خود را بالاتر از این سطح حفظ نماید، بازگشت مجدد سولانا و ادامه روند صعودی آن می تواند در رادار توکن باشد. الگوی فنی حاکم نشان می‌دهد که سولانا می‌تواند سقف قیمتی الگوی نمودار را در نقطه ۳۲۵ دلار هدف قرار دهد، که همزمان با سطح اصلاحی فیبوناچی ۱۲۷.۲٪ است.

با این حال، قبل از اینکه گاوهای SOL راه خود را به سمت هدف صعودی برسانند، ممکن است چند مانع ظاهر شوند. قیمت سولانا با اولین مانع در میانگین متحرک ساده ۱۰۰ در بازاره زمانی دوازده ساعته (SMA) در نقطه قیمتی ۱۹۳ دلار و سپس در سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۸.۶% مواجه خواهد شد.

باد مخالف این جریان، بیشتر ممکن است در SMA ۵۰ دوازده ساعته با قیمت ۲۲۲ دلار و سپس در ۲۱ SMA دوازده ساعته با قیمت ۲۲۸ دلار ظاهر شود یعنی درست قبل از اینکه قیمت سولانا با مرز میانی کانال موازی در ۲۳۷ دلار روبرو شود. افزایش سفارش‌های فروش می‌تواند باعث شود که سولانا قبل از اینکه با مانع زیر در خط مقاومت MRI در ۲۵۲ دلار روبرو شود، به دنبال حمایت در نزدیکی کانال خود باشد.

آخرین مانعی که قیمت سولانا قبل از نزدیک شدن به هدف صعودی باید بر آن غلبه کند، در بالاترین حد خود یعنی ۲۵۹ دلار است که این قیمت، نقطه ای حیاتی برای این ارز محسوب می شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha