۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
زنجان جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

زنجان جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود

زنجان-معاون اجرایی رئیس‌جمهوربا بیان اینکه استان در چند سال آینده جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود، گفت: برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه زیربنایی صنعت و معدن تصمیمات بزرگی اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار،سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان در محل دانشگاه زنجان، با بیان اینکه در حوزه مسکن تسهیلات مناسبی پیش‌بینی شده است، گفت: برای ازدواج جوانان ۸۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است،

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۳۵ روستای زنجان مورد تاکید است، اظهار کرد: برای تکمیل مصلی اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نهادهای حمایتی طرح‌های خوبی را در استان به خصوص در پرداخت تسهیلات در دست اجرا دارند، گفت: این استان جوانان بسیار نخبه ای دارد. 

مرتضوی با بیان اینکه زنجان در چند سال آینده جزو استان‌های پیشرو در تحول خواهد بود، ابراز کرد: مزیت‌های استان در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری شناسایی و تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه زیربنایی صنعت و معدن، بهداشت و درمان فرهنگی و آموزشی و رفاه اجتماعی و اشتغال تصمیمات بزرگی اتخاذ شد و در بازه زمانی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ثمر خواهد رسید.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha