۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
استفاده از توانمندی‌ها و نخبگان کشور در اولویت باشد
رئیسی:

استفاده از توانمندی‌ها و نخبگان کشور در اولویت باشد

زنجان- رئیس جمهور بر لزوم توجه به مدیریت‌ها در استان‌ها تاکید کرد و گفت: استان‌ها دارای توانمندی‌ها و نخبگان ارزشمندی هستند و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار،حجت الاسلام ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل دانشگاه زنجان،گفت: دولتمردان باید به فساد و بوی فساد حساس باشند و از فساد جلوگیری کنند البته کارهای بسیار ارزشمند و خوبی در استان زنجان انجام شده و با وجود همه کارهای صورت گرفته و با کارهایی که باید تا به امروز در این استان انجام می‌شد بسیار متفاوت است. 

وی با بیان اینکه زنجان استانی است که در حوزه معدن، کشاورزی، صنعت و گردشگری از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، گفت: تحول در عرصه کنونی به هیچ وجه با یک کار عادی محقق نمی‌شود و  تحقق همه برنامه‌ها در گرو انجام کارهای جهادی است که نمونه بارز این اقدام را می‌توان در دوران دفاع‌مقدس مشاهده کرد. 

رئیس جمهور بر لزوم توجه به مدیریت‌ها در استان‌ها تاکید کرد و گفت: استان‌ها دارای توانمندی‌ها و نخبگان ارزشمندی هستند و باید از این فرصت ها به خوبی استفاده شود.

رئیسی بر لزوم ایجاد تغییر در فرآیندها و نگرش‌ها اشاره کرد و یاد آور شد: برای اینکه بتوانیم کارها را به معنای واقعی کلمه جهادی انجام دهیم، باید این تغییر اعمال شود.

وی تصریح کرد: کار خوب به کاری اطلاق می‌شود که خروجی آن منتج به آفت نشود و نباید فراموش کنیم که هر مسئولیتی با آفت‌هایی همراه است و اگر دنبال توسعه‌یافتگی به معنای واقعی کلمه هستیم، این توسعه‌یافتگی نباید با آفت و آسیب همراه باشد. 

رئیس کابینه سیزدهم افزود: رسیدگی به مسائل استان ها باید توسط میدان داران انجام شود، باید مشخص شده و لذا  قولی که وزیر می دهد به دست توانای مجموعه سازمان اداری استان انجام خواهد شد. 

رئیس جمهور از ایجاد صندوق توسعه در استان‌ها خبرداد و یاد آور شد: این مهم باعث تحول در بخش اقتصاد می‌شود. 

کد خبر: ۱۱۸٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha