۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
دارندگان قدیمی بیت کوین همچنان اقدام به فروش ارزهای خود نکرده اند
تحقیقات Hodl Waves نشان داد؛

دارندگان قدیمی بیت کوین همچنان اقدام به فروش ارزهای خود نکرده اند

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی Hodl Waves، مشتریان قدیمی بیت کوین همچنان اقدامی برای فروش ارزهای در دست خود نکرده اند.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی Hodl Waves، بسیاری از آن دسته مشتریان بیت کوین که این ارز دیجیتال محبوب را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۲۰ هزار دلار خریداری کرده اند، ارزهای خود را طی روزهای گذشته، با افزایش قیمت بیت کوین به ۶۸ هزار دلار نیز اقدام به فروش نکرده اند. 

Hodl Waves در عین حال تایید کرده که بخش عمده ای فعالان بازار بیت کوین، طی ۶ الی ۱۲ ماه گذشته اقدام به خریداری این ارز کرده اند. 

علیرغم سودهای بسیار خوب و اصلاحات به همان اندازه قوی در سال ۲۰۲۱، کسانی که در نوامبر ۲۰۲۰ یا پس از آن وارد بازار شده اند یا تعداد ارزهای در دست خود را اضافه کرده اند، و یا دستکم از فروش ارزها خودداری می کنند.

دارندگان قدیمی بیت کوین همچنان اقدام به فروش ارزهای خود نکرده اند

Hodl Waves، که این تحقیقات را بر اساس مدل توزیع سنی خروجی‌های تراکنش مصرف‌نشده (UTXO) انجام داده، در نتایج گزارش خود نشان داده که خرید کنترل‌شده توسط برخی دارندگان شش تا ۱۲ ماهه افزایش یافته است و از ۸.۷ درصد در ابتدای ژوئن به ۲۱.۴ درصد در ۱۷ نوامبر رسیده است. 

در عین حال، تعداد ارزهایی که برای چندین سال نگهداری شده اند، فقط اندکی کاهش یافته که نشان می‌دهد فروش اندکی در ذخایر آنها صورت گرفته و به استثنای گروه شش تا ۱۲ ماهه، عزم سرمایه‌گذاران ثابت مانده است.

اما این موسسه در خصوص بیت کوین های قدیمی تر نیز اعلام کرده که دارندگان این بیت کوین ها همچنان ارزهای در دست خود را حفظ کرده و کمترین اقدام به فروش بیت کوین در میان این دسته از دارندگان به چشم می خورد.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha