۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
کمبود اعتبار در پروژه‌های ریلی کشور | طرح های مهم نیمه تمام هستند
وزیر راه و شهرسازی:

کمبود اعتبار در پروژه‌های ریلی کشور | طرح های مهم نیمه تمام هستند

زنجان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، برخی از پروژه‌های مهم ریلی نیمه‌تمام باقی مانده است، گفت: دولت برای تکمیل راه های ریلی کشور تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار بازار،رستم قاسمی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه هیئت دولت به استان زنجان و در حاشیه بازدید از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان با بیان اینکه تلاش دولت بر اتمام پروژه‌های ریلی در کشور است، تاکید کرد:  متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات، برخی از پروژه‌های مهم ریلی در کشور نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی افزود: پروژه‌های حوزه راه جزء طرح‌های مهم و تاثیرگدار در کشور محسوب می شود همانطور که پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم در کشور است لذا تلاش دولت و نمایندگان مجلس بر این محور استوار شده که طرح جامع حمل و نقل کشور در بخش جاده‌ای، ریلی و هوایی بررسی شود. 

وزیر راه کابینه سیزدهم با بیان اینکه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط دوم راه‌آهن زنجان به قزوین مورد نیاز است، اظهار کرد: خوشبختانه توافقات لازم برای تخصیص این اعتبار در سفر امروز رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شده است.

قاسمی از تخصیص یک هزار و ۵۰۰  میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه راه‌های مواصلاتی استان زنجان در سفر امروز رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در حوزه مسکن نیز امروز حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که تحول خوبی در اقتصاد استان ایجاد می کند. 

کد خبر: ۱۱۸٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha