۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
جریمه۴۴۰ خودرو متخلف در مبادی ورودی و خروجی استان تهران/۱۳۰ هزار خودرو بازگشت داده شد
با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

جریمه۴۴۰ خودرو متخلف در مبادی ورودی و خروجی استان تهران/۱۳۰ هزار خودرو بازگشت داده شد

تهران - استاندار تهران گفت: ۴۴۰ خودرو متخلف با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان مشمول جریمه و در این طرح ۱۳۰ هزار خودرو بازگشت داده شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت هر چه در توان داشت برای درمان و مقابله با شیوع کرونا مورد استفاده قرار داده است اظهار داشت: همه دستگاه‌های مجری در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا در استان تهران پای کار هستند، عنوان داشت: تلاش‌های صورت گرفته سبب شد تا تجمعات در سطح استان به حداقل برسد.

محسنی بند پی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران با دقت در حال انجام است و از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۴۴۰ خودرو متخلف جریمه شدند که روز اول ۲۵۰ خودرو، روز دوم ۶۰ خودرو و ۱۳۰ خودرو از دیروز تاکنون برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم ۳۱ خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

استاندار تهران گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا ۳۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شده اند.

وی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۳۰ هزار خودرو در مبادی استان تهران بازگشت داده شدند که به تفکیک چهار هزار و ۹۰۰ خودرو در پایان روز اول و ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در پایان روز دوم و ۶۴۰ خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

کد خبر: ۱۱٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha