۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
حمایت مجتمع گازی پارس جنوبی از ۳۰ شرکت دانش بنیان استان بوشهر
مدیر بازرگانی مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد

حمایت مجتمع گازی پارس جنوبی از ۳۰ شرکت دانش بنیان استان بوشهر

بوشهر- سهیلی مدیر بازرگانی مجتمع گازی پارس جنوبی از حمایت مجتمع گازی پارس جنوبی از ۳۰ شرکت دانش بنیان استان بوشهر و خرید محصولات تولیدی این شرکت‌ها خبر داد.

جواد سهیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی همواره از متخصصان و تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند و در راستای مسئولیت اجتماعی نیز کوتاهی نخواهیم کرد و رضایت خاطر میزبانان صنعت نفت را فراهم می‌کنیم.

 وی افزود: شرکت‌های داخلی استان بوشهر به ویژه شرکت‌های با کیفیت مورد حمایت پارس جنوبی قرار دارند و کالاها و خدمات مورد نیاز پارس جنوبی را از مجموعه تولیدکنندگان داخلی استان تامین می‌کنیم.

مدیر بازرگانی مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: نشست مشترکی با پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار کردیم و شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر، توانمندی‌های خود را اعلام کردند.

سهیلی تصریح کرد: ۳۰ شرکت دانش بنیان استان بوشهر، تولیدات خود را عرضه کردند و بدون تردید از این شرکت‌ها، حمایت و تولیدات آنها را مورد استفاده قرار می‌دهیم.

وی یادآور شد: از تولیدکنندگان داخلی انتظار داریم، با ابتکار و نوآوری و خلاقیت، تولیدات با کیفیتی خلق کنند تا مورد استفاده قرار گیرد و پارس جنوبی بتواند از این تولیدات به نحو مطلوب بهره ببرد.

مدیر بازرگانی مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: برندسازی و ارتقای سطح کیفی تولیدات از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد تا کالاهای با کیفیت و بازارپسند ارائه شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha