۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
طراحی و تولید دستگاه حذف آلاینده آهن از آب در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

طراحی و تولید دستگاه حذف آلاینده آهن از آب در مازندران

ساری- خلیلی، یک کارآفرین در حوزه شرکت های دانش بنیان مازندران با اشاره به طراحی پکیج های حذف آلاینده آهن از آب خانگی گفت: این طرح برای واحدهای مسکونی و اداری کاربرد دارد.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تولید و طراحی پکیج های حذف آلاینده آهن آب خانگی اظهار داشت: این پکیج ها برای واحدهای مختلف از جمله ویلا، آپارتمان، ادارات و روستاها طراحی شده است و ظرفیت دستگاه ها به نسبت به مکان های مختلف، افزایش می یابد.

وی ادامه داد: برخی مواقع لازم است برای حذف آهن عملیات پیش تصفیه انجام شود، از این رو سیستم های پیش تصفیه نیز به سیستم اضافه می شود و این طرح بستگی به آنالیز و نمونه آب واحدها دارد.

وی یادآور شد: در مناطق شمالی و خط نوار ساحلی میزان آلایندگی آب توسط فلزات سنگین و آهن بسیار بالا است و آهن را در آب برخی مناطق مشاهده می کنیم.

این کارآفرین یادآور شد: پکیج ها بعد از کنتور آب و ورودی ساختمان نصب می شود و سیستم آن به گونه ای طراحی شده که هوشمند است و نیاز به تعویض فیلتری ندارد.

خلیلی به بومی سازی پکیج های آلاینده حذف آهن تصریح کرد: جوانان با پشتوانه و تلاش می توانند به مشاغل مورد نیاز دست یابند و جوانان باید با پرورش ایده ها، آن را به عمل تبدیل کنند.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha