۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
اجرای ۵۰۰ پروژه در اردبیل| دولت سیزدهم به دنبال ثبات اقتصادی است
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

اجرای ۵۰۰ پروژه در اردبیل| دولت سیزدهم به دنبال ثبات اقتصادی است

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: در طول دو ماه گذشته منابع اعتباری خوبی به استان اردبیل اختصاص یافته و به همین منظور ۵۰۰ پروژه در شهرستان‌های مختلف در حال اجراست.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تخصیص اعتبارات به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی استان، به عنوان اولویت اساسی و مهم ماست که به همین منظور در بودجه امسال ابلاغ منابع به سرعت در حال انجام است.

وی بیان کرد: در طول دو ماه گذشته منابع اعتباری خوبی به استان اردبیل اختصاص یافته که به همین منظور درصدد هستیم پروژه‌های اجرایی را با روند خوبی ادامه دهیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی در نظر گرفته شده و به همین منظور ۵۰۰ پروژه در شهرستان‌های مختلف استان در حال اجراست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های استان را با اولویت ویژه در دستور کار قرار داده و به دنبال کاهش هزینه‌های جاری و افزایش منابع در مسیر توسعه اقتصادی استان هستیم که این مسئله به عنوان اولویت مهم در تولید ثروت و بهبود معیشت مردم است.

شایقی اظهار کرد: دولت سیزدهم به دنبال کنترل تورم و تلاش برای رسیدن به ثبات اقتصادی است که در این زمینه سعی بر این است تا استفاده از منابع و مصارف به گونه‌ای باشد تا از هدررفت منابع گرفته شود تا بتوانیم شرایط زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تقویت نظام اقتصادی مردمی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: اثربخشی فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر جزو رویکردهای اساسی در توسعه اقتصادی استان به شمار می‌رود که تلاشمان بر این است تا از بودجه سال آینده به شکل عملیاتی برای بهبود فرآیندها استفاده کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم در دستور کار است.

شایقی اظهار کرد: به رغم تنگناهای مالی و تمرکز مسئولان در حوزه های اقتصادی و فعالیت های عمرانی و زیربنایی همواره در توزیع اعتبارات و منابع استانی و شهرستانی به تکمیل پروژه‌های سخت افزاری و اجرای برنامه‌ها در بخش نرم‌افزاری کمک جدی کرده باشیم.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha