۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جم| شهرک صنعتی در جم احداث می‌شود
فرماندار جم:

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جم| شهرک صنعتی در جم احداث می‌شود

بوشهر- احمدپور فرماندار جم بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جم تاکید کرد و گفت: شهرک صنعتی در شهرستان جم احداث می‌شود.

سید محمد احمدپور فرماندار جدید جم در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرماندار جم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شهرستان جم دارای پتانسیل زیادی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و صنعتی و انرژی است و برای اعتلای این شهرستان، همه باید شبانه‌روزی کار کنیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهرستان جم افزود: با حمایت استاندار و سایر مدیران استانی و کشوری برای رفع محرومیت از جم گام برمی‌داریم.

فرماندار جم به وضعیت آب شرب شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه انتقال آب سیراف به شهر جم و روستاهای بخش مرکزی و همچنین پروژه انتقال آب سد باغان به شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرها و روستاهای بخش ریز از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه آب هستند که باید تکمیل شوند.

احمدپور در ارتباط با وضعیت راه‌های جم نیز گفت: راه‌های ارتباطی بویژه مسیر جم به سیراف و مسیر جم به فیروزآباد، جاده پالایشگاه به شهر جم، بخش ریز به سرچشمه و بخش ریز به فیروزآباد از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی این شهرستان است.

وی بیان کرد: ارتقاء زیر ساخت‌های مخابراتی و برق و آب شهرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری در راستای اشتغال جوانان نیز از اولویت‌های شهرستان جم است.

احمدپور از ایجاد و احداث شهرک صنعتی شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شود.

فرماندار جم بر لزوم توجه ویژه به کشاورزان و دامداران و تلاش برای رفع مشکلات آنان تاکید کرد و ابراز داشت: از همه ظرفیت موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

احمدپور از حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای اشتغال پایدار در جم خبر داد و افزود: شهرستان جم میزبان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های گاز در ایران و همچنین منطقه عملیاتی نار و کنگان است و باید توجه بیشتری به این شهرستان شود.

وی اضافه کرد: پالایشگاه جم و مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه باید با اجرایی کردن مسئولیت‌های اجتماعی و پیوست‌های فرهنگی، زیر ساخت‌های شهرستان را توسعه دهند.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha