۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
شرکت‌های خوبی در تولید مصالح داریم| مخالفت با درگیر کردن کشور خارجی برای ساخت مسکن
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با بازار:

شرکت‌های خوبی در تولید مصالح داریم| مخالفت با درگیر کردن کشور خارجی برای ساخت مسکن

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اصلا به صلاح نیست که بخواهیم از کشوری چون چین مصالح ساختمانی وارد کرده و یا کارگر و یا با آنها قرارداد در زمینه ساخت مسکن ببندیم.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به شنیده ها در زمینه ورود چینی ها به فرآیند تولید و ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر سال جهش تولید است و یعنی ما می توانیم مصالح ساختمانی برای تولید مسکن را به خوبی تولید کنیم.

وی با بیان اینکه ما ۵۰۰ هزار مهندس در بخش عمرانی داریم، بیان داشت: ما در حال حاضر شرکت های بزرگی در ساخت و ساز مسکن داریم. ما نه تنها در کشور خودمان بلکه می توانیم به کشورهای دیگر هم خدمات عمرانی ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در بحث ساختمان سازی و ساخت مسکن به هیچ وجه ناتوان نیستیم و تکنولوژی قوی هم داریم و کافی است به این نیروها و شرکت های داخلی و مهندسین خودمان اعتماد کنیم.

رضایی کوچی بیان داشت: اصلا به صلاح نیست که بخواهیم از کشوری چون چین مصالح ساختمانی وارد کرده و یا کارگر و یا با آنها قرارداد در زمینه ساخت مسکن ببندیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: ما به طور کل با درگیر کردن کشوری خارجی پیرو ساخت مسکن داخل مخالفیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به کیفیت ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن بیان داشت: ابتدا ما باید به دنبال این باشیم که کیفیت مصالح ساختمانی را در قالب نهضت ملی مسکن بالا برود.

وی با بیان اینکه باید بر فرآیند کیفیت مصالح ساختمانی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن نظارت داشته باشیم، بیان داشت: در حال حاضر شرکت هایی در ایران وجود دارند که بنده هم از آنها بازدید داشته‌ام. این شرکت ها خوشبختانه مصالحی سبک با کیفیتی مناسب تولید می کنند و کافی است که به این شرکت ها توجه شود و نگذاریم این شرکت ها از تولید دلسرد شوند.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha