۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پهنای باند اینترنت مخابرات در سه روستای شهرستان سنندج افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت مخابرات در سه روستای شهرستان سنندج افزایش یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی، پروژه افزایش پهنای باند اینترنت در سه روستای دیگر شهرستان سنندج به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به این مهم که از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در جامعه، این مجموعه برنامه های کارشناسی شده مختلفی را به منظور رفع و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی مشتریان در تمام حوزه ها از جمله ADSL تدوین نموده است، افزود: عملیات افزایش پهنای باند اینترنت در روستاهای استان نمونه بارز این پروژه ها است.

وی با بیان این مطلب که اجرای پروژه های مخابراتی در راستای تقویت و افزایش پهنای باند اینترنت در سطح استان نیازمند سرمایه گذاری و تامین تجهیزات و امکانات مخابراتی است، اظهار داشت: تامین اعتبارات لازم در این خصوص از محل منابع داخلی و باهدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از سرویس و طرح های متنوع ADSL صورت می گیرد.

حکمت در ادامه افزایش پهنای باند اینترنت در روستای زونج از  دو مگ به ۱۴مگ به میزان هفت برابر و در روستاهای برازان و باینچوب در هر کدام از چهار مگ به ۱۰۰مگ معادل ۲۵ برابر را یادآور و شد و افزود: پس از اجرای این پروژه شاهد ارتقای سطح کیفی و رضایت مشتریان ساکن در این نقاط از خدمات و سرویس های ADSL هستیم.

وی ضمن یادآوری این مهم که در شرایط فعلی و به دلیل گسترش ویروس کرونا، تردد و رفت و آمدهای مردم جهت انجام امورات روزانه و حضور در مکانهای آموزشی بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا زمان بندی و گاها ممنوع شده است، اضافه کرد: این مجموعه همچون همیشه در راستای ارائه خدمات مخابراتی به صورت شبانه روزی در تمام حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: افزایش پهنای باند ADSL، ایجاد و ارتقا سایت های موبایل و تجهیز آنها به تکنولوژی های روز، ایجاد ظرفیت برای واگذاری پورت های جدید، افزایش ظرفیت انتقال و ... از اقدامات انجام شده مخابرات در نقاط روستایی استان است.

وی بر تداوم اجرای پروژه های مخابراتی به منظور برقراری عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات در روستاها تاکید کرد و گفت: با تکیه بر تخصص و تلاش همکاران و بهره گیری از ظرفیت های موجود در این راستا گام های بلندی برخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۷٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha