۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منشأ تورم نباشد| همه جوانب سنجیده شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منشأ تورم نباشد| همه جوانب سنجیده شود

گرگان- نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی باید با برنامه اتفاق بیفتد و سبب تورم نباشد و گرانی را هم مهار کند.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اظهارکرد: دولت باید برای حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، زمینه لازم را فراهم کند و این امر به یکباره و ناگهانی انجام نشود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: این مسأله را در جلسه با وزیر جهاد و در مجلس مطرح کردم و باید سازوکاری طراحی شود تا فشاری بر روی اقشار آسیب پذیر جامعه مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کارگران و بازنشستگان وارد نشود.

وی بیان کرد: از جمله سیاست های دولت جدید، حمایت از اقشار ضعیف و توجه به معیشت و امرار و معاش مردم است لذا نباید کاری کرد که اقشار آسیب پذیر در اجرای این طرح دچار مشکل شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای این طرح باید از ظرفیت نخبگان و فعالان اقتصادی، اهل فن و کمیسیون های تخصصی مجلس مانند برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اجتماعی و غیره بهره گفت.

نوروزی تأکید کرد: باید همه در این امر پای کار باشند تا این طرح تورم‌زا نباشد و گرانی را مهار کند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اختلاف قیمت ارز دولتی و آزاد، مطمئناً تولیدکننده دچار مشکل نقدینگی خواهد شد لذا باید برای این مشکل هم فکری کرد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha