۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
دشمن با جنگ اقتصادی هم به اهداف خود دست نیافت | دولت سیزدهم نماد مبارزه بی امان با مستکبران
وحیدی:

دشمن با جنگ اقتصادی هم به اهداف خود دست نیافت | دولت سیزدهم نماد مبارزه بی امان با مستکبران

قزوین- وزیر کشور گفت: انواع حملات متعدد دشمن به ایران از جنگ های روانی، فرهنگی و اقتصادی امروز شکست خورده و دشمن با جنگ اقتصادی هم نتوانست به اهداف خود در ایران دست یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی در آئین معارفه استاندار جدید قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب موارد متعددی از تجاوز و دست درازی دشمن به سمت ایران مشاهده می شود که جنگ تحمیلی نمونه واضحی از این تجاوزات است، اما باید بدانیم که این تجاوزات بعد از جنگ تحمیلی نیز ادامه داشت و دشمن تلاش کرد با انواع جنگ های روانی، تحریم، حملات فرهنگی و در نهایت جنگ اقتصادی ایران را در تنگنا قرار دهد.

وی بیان کرد: اگرچه در این دوران مردم ایران روزهای سختی را گذراندند اما همین مقاومت و تلاش مردم ایران توانست جمهوری اسلامی ایران را به یک نقطه امید و مقاومت در دنیا تبدیل کند.

وزیر کشور گفت: امروز ایران به یک نقطه امید و اتکا برای ملل مظلوم جهان تبدیل شده است و  از این روست که ملت های ستمدیده جهان امروز با تکیه بر ملت ایران و با نوری که از استقلال و آزادی ملت ایران در قلب آزادی خواهان جهان به درخشش درآمده است حرکت کرده اند .

وحیدی اظهار داشت: امروز دیگر مردم جهان در مقابل زورگویان ساکت نیستند چرا که میدانند ملت ایران توانستند در مقابل این زورگویان به ایستند و با وجود همه فشارهایی که به ایران وارد شد همچنان ایران با استقامت ایستاده است.

وی افزود: دولت سیزدهم امروز نماد مبارزه بی امان با مستکبران خواهد بود و قطعا با تکیه بر ظرفیت و توان داخلی میتواند بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم را با تکیه بر دانش و توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت جوانان ایرانی برطرف کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: قزوین به عنوان یکی از استان‌های اثرگذار کشور در حال حاضر با دارا بودن ظرفیت های متعدد در همه بخش ها مسیر روشنی پیش رو دارد و امیدواریم استاندار جدید با نگاهی متفاوت به این استان برای رفع مشکلات و حمایت از مردم گام بردارد.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha