۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
محور چالوس و منطقه ۴ آزادراه تهران - شمال همچنان مسدود
رئیس مرکز مدیریت راه ها در گفتگو با بازار خبر داد

محور چالوس و منطقه ۴ آزادراه تهران - شمال همچنان مسدود

مهرابی نیا، رئیس مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: محور چالوس و آزاد راه تهران - شمال و بالعکس از روز گذشته تا اطلاع ثانوی همچنان مسدود است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «ایمان محرابی نیا» در گفتگو با خبرنگار «بازار» افزود: محور چالوس از روز گذشته به علت بارش باران و جاری شدن گل و لای مسدود شده است و هم اکنون ماموران و عوامل راهداری در منطقه در حال بازگشایی این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه در محدوده منطقه ۴ آزادراه تهران - شمال، حجم عظیمی از آورده و گل و لای به داخل آزادراه تهران - شمال سرریز شده است و هم اکنون ماموران راهداری برای پاکسازی و بازگشایی این محور مشغول کار هستند، گفت: به احتمال زیاد تا عصر امروز ممکن است این محور بازگشایی شود.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) در جریان است و رانندگان به علت بارش های چند روز اخیر در محورهای شمالی باید با احتیاط  کامل از این محورها تردد کنند

محرابی نیا یادآور شد: هم اکنون تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) در جریان است و رانندگان به علت بارش های چند روز اخیر در محورهای شمالی باید با احتیاط  کامل از این محورها تردد کنند.

به گفته وی، هم اکنون محورهای مسدود شریانی کشور عبارت است از محور شهداد – نهبندان، خرم آباد – پلدختر و محور کرج – چالوس منطقه ۴ آزادراه تهران – شمال و شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود رباط پشت بادام – بیاضه، رویان – بلده، هشتگرد – طالقان، بلده - پل زنگوله، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا به عنوان محورهای غیرشریاتی مسدود هستند.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha