۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
شرکت های بافتینه و بافتسان ملایر مانع خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شدند| اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شرکت های بافتینه و بافتسان ملایر مانع خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شدند| اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر

همدان- آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت های بافتینه و بافتسان مانع از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شدند.  

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت های بافتینه و بافتسان از مجموعه واحدهای تولیدی است که در ایام کرونا بهترین و بیشترین خدمات  را به جامعه داشتند، عنوان کرد: این دو شرکت مانع خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شدند.  

وی با اشاره به تولید پارچه اسپان باند و ملت بلون برای تولید ماسک در شرکت های ذکر شده، اضافه کرد: اگر این دو واحد تولیدی نبودند، قطعاً واردکننده بودیم و میلیون ها دلار ارز باید برای واردات هزینه می شد.  

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی فازهای جدید در دو  واحد  تولیدی عنوان کرد: یکی از فازهای جدید این شرکت ها راه اندازی شده و دیگری هم در شرف راه اندازی است.

وی با بیان این موضوع یادآوری کرد: کارگرانی که در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند، از سیستم مدیریت واحدهای تولیدی فوق الذکر راضی هستند.  

حجت الاسلام آزادیخواه در ادامه صحبت های خود مطرح کرد :به منظور تهیه مواد اولیه واحدهای تولیدی به نوعی گرانول ملت بلون با مسئولین امر در حال رایزنی هستیم تا فاز جدید این شرکت واقع در پتروشیمی شازند اراک راه اندازی شود.  

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه در نظر داریم تا از ظرفیت وزیر نفت در جهت برطرف کردن موانعی که متاسفانه جهت دار در حال پیشروی است،  استفاده کنیم؛ عنوان کرد: راه اندازی فاز جدید شرکت های بافتینه و بافتسان اشتغال زایی بسیار خوبی به دنبال دارد.

وی با بیان این موضوع گفت: همچنین با راه اندازی این شرکت ها، کشور از واردات مواد اولیه برای تولید ماسک بی نیاز شده و تولیدات داخلی حمایت می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه گذار و مدیرعامل این شرکت ها تمام قد ایستاده اند، عنوان کرد: هیچ مشکلی از باب بدهکاری بانکی و بدهکاری مالیاتی نداریم.

حجت الاسلام آزادیخواه در پایان گفتگو، حمایت و رهاورد راه اندازی واحدهای تولیدی بافتینه و بافتسان را اشتغال به کار ۵۰۰ نیروی کار ملایری دانست و گفت: در تلاشیم تا با تمام قوا مشکلات را حل و فصل کنیم.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha