۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال ایلام به شبکه ریلی
نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد

اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال ایلام به شبکه ریلی

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس از اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال استان ایلام به شبکه ریلی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی خانه ملت، علی اکبر بسطامی افزود: در سال جاری از اعتبارات پیوست قانون حدود ۷۰ میلیارد تومان، از اعتبارات متوازن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات مناطق کمتر توسعه یافته حدود ۱۹ میلیارد تومان و در مجموع نزدیک ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اتصال استان به شبکه ریلی در سال جاری در نظر گرفته شده است.

بسطامی اظهار داشت: خوشبختانه مجوز بهره برداری از میدان نفتی چنگوله صادر و عملیات اجرایی آن هم به زودی آغاز می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: عملیات اجرایی میدان نفتی چنگوله در دوران وزیر قبلی با سنگ اندازی و بدون دلیل کارشناسی معطل مانده بود که خوشبختانه با نگاه مثبت وزیر جدید، از چند روز پیش وارد فاز اجرایی شد.

وی اضافه کرد: حفاری ۶ حلقه چاه تولیدی، ۲ حلقه چاه تعمیری در میدان و یک حلقه چاه اکتشافی در نقطه «زینی» فی‌مابین آذر و چنگوله، احداث زیرساخت‌های لازم برای عملیات زمین شناسی و ارزیابی ارتباط دینامیکی میدان آذر و چنگوله برنامه‌ریزی شده است.

بسطامی تصریح کرد: براساس اظهارات کارشناسان مربوطه، پیش بینی می‌شود روزانه ۱۵ هزار بشکه نفت خام از این میدان نفتی استخراج و به بازارهای هدف صادر شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha