۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ها
مدیرعامل صحا خبر داد؛

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ها

اردبیل- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: صحا در راستای توسعه اشتغال و رونق اقتصادی استان ها از سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع پیشرفته حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا نقی پور اصل بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل توجه به فناوری  و نوآوری در صنایع را یکی از مهمترین راه های توسعه صنعتی کشور دانست.

وی از آمادگی این صندوق برای حمایت از فعالان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته خبر داد.

رئیس هیات مدیره صحا تولید کالای با کیفیت، کاهش هزینه های تولید و ایجاد مزیت رقابتی را سه ویژگی مهم صنایع پیشران و فناور عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنایع هایتک و پیشرفته شد.

نقی پور اصل استان اردبیل را یکی از استان های با ظرفیت بالا توصیف کرد و گفت: این استان با دارا بودن مراکز علمی پویا و مجتمع های صنعتی بزرگ و دارا بودن مرز مشترک با همسایگان شمالی ایران، می تواند به قطب صنایع دانش بنیان و هایتک کشور تبدیل گردد.

در ادامه این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل به معرفی ظرفیت های این استان و تشریح اقدامات و عملکرد اتاق بازرگانی در ارائه خدمات به فعالان حوزه های مختلف صنایع به ویژه حوزه های صنایع هایتک و دانش بنیان پرداختند.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha