۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
استقبال عمومی از پروازهای فرودگاه زنجان بسیار کم اسـت
مدیرفرودگاه زنجان:

استقبال عمومی از پروازهای فرودگاه زنجان بسیار کم اسـت

زنجان- مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه استقبال عمومی برای استفاده از پروازها بسیار کم اسـت، گفت: این فرودگاه زیرساخت‌ها و بستر لازم برای پرواز را دارد.

محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه چند سالی است فرودگاه زنجان با همت مسئولان فعال است، گفت: در سنوات گذشته عدم استقبال مردم باعث شد تا پروازها لغو و شرکت هواپیمایی متضرر شود. 

وی با بیان اینکه عدم استقبال باعث شده شرکت‌های هواپیمایی متضرر شوند، اظهار کرد: قبل از کرونا پرواز داشتیم و آن هم بسیار اندک بود و این برای شرکت هواپیمایی صرفه اقتصادی ندارد تا پرواز را ادامه بدهد. 

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه استقبال عمومی برای استفاده از پرواز ها  به مشهد مقدس در استان زنجان بسیار کم اسـت،گفت: طی سالهای گذشته پرواز به کیش برقرار شد ولی استقبال ضعیف بود لذا شاهد هستیم که در استانهای دیگر استقبال از پرواز بسیار خوب است. 

قاسمی تاکید کرد: فرودگاه زنجان زیر ساختها و بستر لازم برای پرواز را دارد و تنها یک همت عمومی می خواهد تا پروازها بعد از دو سال دوباره فعال شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه مهمترین ظرفیت برای ورود سرمایه گذار به استان است و باید پروازهای داخلی و خارجی در استان تقویت شود،تصریح کرد: این فرودگاه در سال ۶۹ عملیات اولیه ساخت را آغاز کرد و در سال ۷۹ هم پروازها از فرودگاه عملیاتی شده است.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha