۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
کسب درآمد ارزی و روش‌های نقد کردن آن

کسب درآمد ارزی و روش‌های نقد کردن آن

نوعی جدیدی از کسب و کار به نام دورکاری یا فریلنسری این روزها با گسترش اینترنت شکل گرفته و در آن افراد می‌توانند از خانه کار کنند.

به گزارش بازار، نوعی جدیدی از کسب و کار به نام دورکاری یا فریلنسری این روزها با گسترش اینترنت شکل گرفته و در آن افراد می‌توانند از خانه کار کنند. مزیتی که این نوع کار کردن دارد محدود نبودن به جغرافیا یا حتی شرکت‌هایی خاص است. به این صورت که شما به عنوان فریلنسر می‌توانید درآمد ارزی و دلاری داشته باشید.

حتما می‌پرسید این نوع درآمد به چه کاری خواهد آمد وقتی بانک‌های داخلی از کیف پول‌های دیجیتال خارج از کشور پشتیبانی نمی‌کنند و نمی‌توان این نوع درآمد را خرج کرد. اما ما برایتان یه راهکار ویژه داریم. تا انتهای مطلب همراه باشید.

درآمد ارزی برای فریلنسرها

سبک کار فریلنسری برای افرادی که  با شرکت‌های خارجی کار می‌کنند تا حد زیادی به پرداخت‌های آنلاین ارزی و عموما حساب پی‌پال وابسته است. در کشور ما هم افراد زیادی علیرغم محدودیت‌ها، مشغول به فعالیت‌های بین‌المللی در این حیطه هستند و با توجه به نوسانات نرخ دلار درصدد هستند که درآمد خود را به دلار دریافت کنند.

البته این مزیت تنها مختص فریلنسر نیست و به سود اقتصاد کشور هم هست.  درآمد ارزی یا دلاری با توجه به رشد قیمت ارز در کشور، می‌تواند روش خوبی برای درآمدزایی باشد. ضمن اینکه این روش به عنوان یکی از منابع ارزآوری برای کشور نیز محسوب شده و اقتصاد نیز از آن بی‌بهره نمی‌ماند.

شما هم اگر استعداد یا توانایی خاصی دارید و به دنبال کسب درآمد ارزی هستید، سری به سایت‌های زیر بزنید و رزومه خود را کامل کنید و نگران نحوه نقد کردن درآمد ارزی خود به ریال هم نباشید.

کسب درآمد ارزی و روش‌های نقد کردن آن

معرفی سایت‌هایی برای کسب درآمد ارزی

برای افرادی که می‌خواهند خودشان رییس خودشان باشند، سایت های فریلنسر ایرانی و پلتفرم‌های مختلفی برای دورکاری وجود دارد. اما اگر به دنبال درآمد ارزی هستید، نیاز است با مشهورترین سایت های فریلنسر خارجی مختص این کار آشنا شوید. این سایت‌ها منابع خوبی برای آشنایی و ایجاد ارتباط میان کارفرمایان و کارجویان هستند. پیش از ثبت نام در این سایت‌ها لازم است از شرایط و ضوابط همکاری، روش‌های پرداخت و پشتیبانی مطلع باشید.

· سایت fiverr

این سایت یکی از سایت‌ های فریلنسر خارجی است که ثبت نام در آن رایگان بوده و علاوه بر کاریابی به نوعی فضایی برای آموزش دارد و دوره‌های آموزشی آنلاین آن می‌تواند به فریلنسر در توسعه مهارت‌هایش کمک کند. تولیدکنندگان محتوا و پادکست و طراحی سایت به راحتی می‌توانند از این سایت پروژه بگیرند و کارفرمایان نیز می‌توانند خدمات و نیازمندی‌های خود را لیست کرده تا افراد واجد الشرایط پروژه‌های آنها را تکمیل کنند.

· سایت freelancer

این سایت همانطور که از نام آن بر می‌آید، پلتفرمی مختص فریلنسرهاست و زمینه‌های مختلف دورکاری برای مترجمین، بازاریابان، متخصصین سوشال مدیا، طراحی وب سایت و ... فراهم می‌کند. امکان چت لایو با کارفرما در این پلتفرم وجود دارد و خود سایت نیز پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را فراهم کرده است.

در وبسایت فریلنسر امکانی جالب برای نیروهای کار وجود دارد: فریلنسرها برای اثبات مهارت‌هایشان با هم رقابت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید یکی از میلیون‌ها شغل دورکاری موجود در فریلنسر را از آن خود کنید و ضمنا دارای روحیه‌ای رقابت‌جو هستید و از آن مهم‌تر به توانایی‌های‌تان اعتماد دارید باید به فریلنسر بپیوندید.

· سایت Guru

گورو یکی دیگر از سایت‌هایی است که امکان همکاری میان فریلنسرها و پرداخت حقوق به صورت دلاری را فراهم کرده است. اگر شما در زمینه‌هایی چون برنامه نویسی، بازاریابی و مارکتینگ، مدیریت و کسب و کار، طراحی و گرافیک مهارت دارید، گورو ویترینی مناسب برای نمایش سوابق کاری شماست. در بخش پرداخت نیز روش‌هایی مانند ارسال پول با پی پال و انتقال وجه به صورت مستقیم برای کاربرانی که حساب بانکی خارجی دارند فراهم است.

· سایت ۹۹designs

این سایت محفل مناسبی برای طراحان و گرافیست‌های دورکار است و امکان رقابت آنها با یکدیگر را فراهم می‌کند. استعدادهای خبره حوزه طراحی، آثار خود را در این سایت به نمایش می‌گذارند و پروژه می‌گیرند. کارفرمایان هم از میان بهترین طراحان، نیروی کار مطلوب خود را انتخاب می‌کنند.

این سایت به طور خاص برای گرافیست‌های فریلنسر در نظر گرفته شده و با ورود به آن انواع پروژه‌های مربوط به طراحی از قبیل طراحی لوگو تا طراحی جلد کتاب و حتی طراحی تی‌شرت و بسته بندی را خواهید دید.

پس از ثبت نام در این سایت باید یک پروفایل شامل سابقه کاری و رزومه از خود بسازید. تیم سایت از پروفایل شما بازدید کرده و سطح کار طراحی‌تان را تعیین می‌کنند. هرچه سطح کارتان بالاتر باشد در این پلتفرم بیشتر دیده می‌شوید.

اگر در زمینه‌های طراحی گرافیکی، طراحی وب، لوگو، بسته بندی، طراحی دیجیتال و ... دستی بر آتش دارید، حتما به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فریلنسری طراحان سراسر دنیا سری بزنید و روی درآمد دلاری خود حساب ویژه باز کنید.

کسب درآمد ارزی و روش‌های نقد کردن آن

چرا نیاز به نقد کردن درآمد داریم؟

همه ما درآمد به دست می‌آوریم که بتوانیم آن را خرج نیازهای خود کنیم. طبیعا کسب درآمدی که تنها در کیف پول‌های دیجیتال خارج از کشور معتبر بوده و نتوان آن را داخل کشور خرج کرد معقولانه نیست. اما هنگامی که با استفاده از روش‌های بالا به کسب درآمد دلاری رسیدید، نگران این نباشید که خرج کردن این نوع درآمد تنها در خارج از کشور ممکن است!

حق الزحمه و حقوق شما چه به کیف پول‌هایی مانند پی پال ریخته شود یا دیگر روش‌ها مانند پرفکت مانی، وب مانی یا حتی ارز دیجیتال باشد، از طریق پلتفرم نیک پرداخت قابل نقد کردن است. اگر دورکاری و همکاری با شرکت‌های خارجی را انتخاب کردید و ممکن است از هر جای دنیا پروژه دورکاری بگیرید، نقد کردن آن به ریال تخصص نیک پرداخت است.  

نحوه نقد کردن درآمد ارزی

برای نقد کردن کیف پول دلار پی پال، پرفکت مانی، ارز دیجیتال، وب مانی و ... خود می‌توانید از طریق نیک پرداخت اقدام کنید. نیک پرداخت مفتخر است که نقد کردن درآمد ارزی را به صورت رایگان برای فریلنسرهای ایرانی انجام دهد.

نگاه به حیطه فریلنسری، نوید ارزآوری برای کشور ما را دارد و به همین دلیل است که نیک‌پرداخت به صورت رایگان اقدام به نقد این درآمدها می‌کند تا در این زمینه یاری‌دهنده فریلنسرهای درون کشور برای نقد کردن درآمد ارزی‌شان باشد.

هدف تیم نیک‌پرداخت از ورود به این عرصه، عموما تسهیل روند پرداخت‌های ارزی است که می‌توانند کاتالیزوری برای موفقیت فریلنسرها، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای داخلی باشد. شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید. پشتیبانی خوب نیک پرداخت در کنار رفتار حرفه‌ای و تسویه حساب سریع، تجربه‌ای خوب و متفاوت از نقد کردن درآمد ارزی، در ذهن شما به جا خواهد گذاشت.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha