۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
برپایی نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما با حضور هیات‌های خارجی در بوشهر
رئیس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

برپایی نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما با حضور هیات‌های خارجی در بوشهر

بوشهر- حسینی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر از برپایی نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما با حضور هیات‌های خارجی در بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خرما از محصولات استراتژیک و مهم استان بوشهر است و افزایش کیفیت بسته بندی خرما و رطب و بازاریابی بهینه، می‌تواند باعث ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی نخلداران و تولیدکنندگان خرما شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های خرما در سطح استان و کشور از جمله راهکارهای این اداره در راستای تقویت بازار خرما است و امیدوارم روز به روز شاهد صادرات بیشتر این محصول باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۱۶۵ هزار تن خرمای مرغوب در نخیلات استان بوشهر برداشت شده که باید برای صادرات ۵۰ درصد این محصول به کشورهای آسیایی و اروپایی و آفریقایی برنامه ریزی کنیم.

حسینی از برپایی نمایشگاه و جشنواره تخصصی خرما از ۹ آذر با حضور هیات‌های خارجی خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره و میز خرما به طور همزمان از ۹ آذر ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی بوشهر برپا می‌شود که تا ۱۲ آذر ماه ادانه دارد.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر افزود: هیات‌های خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و امیدوارم شاهد افزایش کیفیت نمایشگاه به منظور استقبال کشورهای خارجی باشیم.

وی گفت: همچنین نمایشگاه توانمند سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در پارس جنوبی نیز از هفته آینده برپا می‌شود و امیدوارم شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به سمت خرید خرما ترغیب شوند.

کد خبر: ۱۱۶٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha