۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
پروژه «اسکای مال» در همدان یکهزار شغل ایجاد می کند/توقف پروژه فرار سرمایه گذاران را رقم می زند
حاجی بابایی:

پروژه «اسکای مال» در همدان یکهزار شغل ایجاد می کند/توقف پروژه فرار سرمایه گذاران را رقم می زند

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه «اسکای مال» در همدان بیش از یک هزار شغل ایجاد می کند، گفت: توقف این پروژه فرار سرمایه گذاران را رقم می زند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: باید در همدان با انسجام و همدلی مسئولین و مردم زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را مهیا کنیم چراکه فقط در این صورت است که می توانیم به توسعه پایدار شهر فکر کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید تمام موانع موجود شناسایی و مرتفع  شود ضمن اینکه زیر بسترهای زیادی برای پروژه های بزرگ اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در همدان وجود دارد که تحقق هریک در کنار لزوم جلب اعتبارات ملی، مستلزم جذب سرمایه گذاران در داخل و خارج کشور است.

بنا به اظهار سرمایه گذار پروژه «اسکای مال» در بخش خصوصی مجوزهای قانونی عملیات اجرایی آن اخذ شده ولی به دلایلی نامعلوم اجرای آن متوقف شده است

وی به پروژه اسکای مال اشاره کرد و گفت: این پروژه تجاری، اقتصادی می تواند بیش از یک هزار شغل ایجاد کند و بنا به اظهار سرمایه گذار آن در بخش خصوصی مجوزهای قانونی عملیات اجرایی آن اخذ شده ولی به دلایلی نامعلوم اجرای آن متوقف شده است.

حاجی بابایی گفت: در مذاکرات حضوری با شهردار همدان در خصوص تدوین برنامه های توسعه همدان با در نظر گرفتن اسناد فرادستی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، وجود زیر ساخت های ارتباطی ریلی، جاده ای و هوایی و ظرفیت های عظیم صنعت گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی، علمی و سلامت، که بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد کرده صحبت کردیم و درخصوص لزوم ایجاد بستر مناسب برای رشد اقتصادی واشتغالزایی توافق شد.

وی تاکید کرد:در نامه ای به شهردار همدان برنامه محوری و انسجام، همدلی و هم افزایی مردم و مسئولین برای تحقق چشم انداز ترسیم شده در توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه همدان یادآوری و با تذکر در خصوص توقف عملیات اجرایی پروژه اسکای مال، درخواست کردیم با بررسی ابعاد پروژه مشکلات و موانع موجود مرتفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط امروزی رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اهتمام مسئولین به امید آفرینی در اقشار مردم، به ویژه جوانان با ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و جهش تولید در برنامه های همدان باید نصب العین قرار گیرد.

پروژه تجاری، فرهنگی اسکای مال یکی از بسترهای ارزشمند سرمایه گذاری است و می تواند علاوه بر تاثیر در ارتقای شاخص های گردشگری، جایگاهی برای توسعه اقتصادی و جهش تولید و فرصتی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای شاخص های سرمایه های اجتماعی، اشتغال جوانان و فرزندآوری که در سیاست های دولت انقلابی نیز مدنظر قرار گرفته است باشد

حاجی بابایی گفت: در این زمینه پروژه تجاری، فرهنگی اسکای مال یکی از بسترهای ارزشمند سرمایه گذاری است و می تواند علاوه بر تاثیر در ارتقای شاخص های گردشگری، جایگاهی برای توسعه اقتصادی و جهش تولید و فرصتی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای شاخص های سرمایه های اجتماعی، اشتغال جوانان و فرزندآوری که در سیاست های دولت انقلابی نیز مدنظر قرار گرفته است باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به توقف پروژه اسکای مال و اثر آن در جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی و نقش این پروژه در رونق سایر بخش های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در همدان از شهردار درخواست کردیم که در اسرع وقت موضوع در اولویت برنامه ها شهری قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:  امیدواریم با بررسی  وضعیت این پروژه، ضمن رعایت ضوابط و مقررات  رفع موانع ومشکلات احتمالی برای تسریع در شروع مجدد عملیات اجرایی آن پیگیری و اقدام شود.

وی گفت: همدان توسعه یافته حق مردم ولایتمدار پایتخت تاریخ و تمدن است که با اجرای پروژه هایی در بخش های گردشگری فرهنگی، تاریخی، طبیعی و سلامت، علمی و صنعت محقق می شود

حاجی بابایی تاکید کرد: برای پیشرفت همدان با به کارگیری همه ظرفیت های قانونی همراه و همگام مدیران و مسئولین و مردم با شبانه روز تلاش می کنیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha