۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
ساماندهی انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است
استاندار کرمانشاه:

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی انبارهای اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند صیانت از حقوق عامه و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی را اولویتی مهم برشمرد و گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهوری در بازدید میدانی از وضعیت برخی انبارهای اموال تملیکی در استان‌ها و ورود دستگاه قضا، ساماندهی این کالاها و فرآیند تعیین تکلیف کالاهای دپو شده سرعت گرفته است.

وی افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به عنوان حلقه پایانی زنجیر تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه وظیفه دارد بر اساس قانون در بازه زمانی مشخص با تلاش جهادی و شبانه روزی نسبت به ساماندهی کالاها اقدام کند.

بازوند اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی ۱۷ برابر از میانگین کشوری بر اساس شاخص‌های ارزیابی بالاتر است و در سرعت بخشی به امور برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی رتبه برتر را کسب کرده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وظایف سازمان اموال تملیکی در زمینه صیانت از سلامت، بهداشت، فرهنگ و امنیت جامعه و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، گفت: این سازمان حضوری فعال در زمینه مبارزه با قاچاق کالا برعهده دارد و در این عرصه شاهد همکاری مطلوب نهادهای امنیتی و نظارتی و نظامی هستیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha