۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
شبکه آزمایشگاهی خاک در خدمت طرح جهش تولید مسکن
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه‌ فنی و مکانیک خاک عنوان کرد

شبکه آزمایشگاهی خاک در خدمت طرح جهش تولید مسکن

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه‌ فنی و مکانیک خاک از آمادگی هزار آزمایشگاه وابسته این شرکت برای ارتقای سطح کیفی طرح جهش تولید مسکن ملی خبر داد.

به گزارش بازار، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه‌ فنی و مکانیک خاک گفت: آزمایشگاه‌های همکار شرکت در سراسر کشور با دارا بودن هزار شعبه و واحد ملی بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور را در اختیار دارند و این توان و ظرفیت وجود دارد که همه خدمات کنترل کیفیت پروژه‌های احداث سالانه یک میلیون مسکن را از ابتدای مطالعات آزمایشگاهی ژئو تکنیک تا زمان تحویل به مالکان را به دقت انجام دهند.

وی با اشاره به وجود ۳۵ هزار شرکت توسعه ساختمانی و راهسازی در کشور که نقش بی بدیلی در توسعه عمرانی کشور دارند افزود: هرچقدر هم افزایی و توانمند سازی در بسیج ظرفیت‌های موجود کشور داشته باشیم، با رعایت استانداردها و بومی سازی آن‌ها در قالب مقررات ملی ساختمان و سایر رسته‌های راهسازی و پروژه‌های زیرساختی، توفیق بیشتری در حفظ سرمایه‌ها و منابع مالی پروژه‌ها خواهیم داشت.

کیانپور همچنین گفت: باید از ظرفیت‌ها و امکانات کشور در توسعه طرح‌های زیرساختی و بالا بردن کیفیت پروژه‌ها استفاده کرده و به استاندارد سازی در ساخت و سازها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha