۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز برگزار می شود
از ۱۷ لغایت۲۰ آبان ماه

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز برگزار می شود

تبریز- نهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ آبان ماه سال جاری به میزبانی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

به گزارش بازار، این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست های کلی علم و فناوری در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و بسترسازی برای اقتصاد دانش بنیان ، طبق روال دوره های قبلی ، به میزبانی نمایشگاه بین المللی تبریز ، برگزار می شود.

 نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ، در پنج بخش ایده های فناورانه ، شتابدهی و جذب سرمایه ، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی های فناورانه ، با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از اقتصاد دانش بنیان ، در ۲۱ حوزه تخصصی و هم زمان با ۶۰ رویداد فناورانه به مدت ۵ روز، فعالیت خواهد کرد.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ، برنامه ها و سخنرانی های جانبی از جمله جایگاه مدیریت مالکیت فکری در کسب و کارها با سخنرانی محمدعلی میزابابایی ، جشنواره ربع رشیدی سکوی پرتاب به قله موفقیت با سخنرانی بهزاد غفار زاده اقدم ، نگاهی به انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد کاربرد اینترنت اشیا در حوزه هوشمندسازی صنعتی، خانگی و سلامت با سخنرانی مهندس علی موید، روز سه شنبه ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

چالش های بیکاری در حوزه علوم آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی با سخنرانی امیر منفردان ، آشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی و نقش شتاب‌دهنده ها در این اکوسیستم با سخنرانی حمید بالازاده ، راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی تولیدات مشاغل خانگی در مکان بازار پام کالا با سخنرانی ربیعه بصیریان ، نحوه تصمیم گیری و ایجاد انگیزه با سخنرانی محمد صادق سبط الشیخ انصاری و تیم یابی یا تیم سازی، اولویت با تیم است یا ایده با سخنرانی محمد صادق سبط الشیخ انصاری ، از دیگر برنامه های جانبی است که روز چهارشنبه ۱۹ آبان در محل سالن امیر کبیر ، برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه مصادف با ۱۷ آبان ماه سال جاری، از ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha