۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان گلستانی اهدا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان گلستانی اهدا شد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند استان با همت بنیاد ۱۵ خرداد خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با بازار اظهارکرد: به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به این ستاد طرح «مثبت حرکت» با هدف تأمین و اهدای ویلچر به معلولان آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: صبح امروز(یکشنبه) در مراسمی آیین اهدای دو هزار و ۷۰۰ ویلچر به معلولان سراسر کشور با حضور معاون اجتماعی بنیاد ١۵ خرداد در استان گلستان آغاز شد.

سلمان زاده با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی، گفت: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع می شود.

وی بیان کرد: اولویت توزیع در وهله‌ اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر را نداشته باشند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی هم از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به معلولان ارائه می کند.

سلمان زاده گفت: حسب تفاهمی که این ستاد با سازمان بهزیستی داشته اند و در راستای مأموریت بنیاد ١۵ خرداد، این بنیاد متعهد به تأمین ویلچر برای افراد زیر ١۴ سال شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته جالب این حرکت، تولید این ویلچرها در یک مؤسسه خیریه است که کارگران و کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند و در واقع با همت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام، از ظرفیت معلولان برای خدمت‌رسانی به معلولان استفاده شده است.

طبق گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان تمام این ویلچرها ایرانی و دارای استاندارد و از مواد مرغوب و باکیفیت هستند و ارزش هر ویلچر هم دو میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha