۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
انتقاد رئیس کمیسیون عمران مجلس از تاخیر در برگزاری جلسه شورای عالی مسکن
در گفتگو با بازار مطرح شد

انتقاد رئیس کمیسیون عمران مجلس از تاخیر در برگزاری جلسه شورای عالی مسکن

رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه نخست شورای عالی مسکن قرار بود بلافاصله، جلسه دوم شورای عالی مسکن برگزار شود که در حال حاضر سه هفته از آن تاریخ می‌گذرد و اما این جلسه تشکیل نشده است.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار گفت: در جلسه نخست شورای عالی مسکن قرار بود بلافاصله و یا حداکثر تا ده روز بعد از آن، جلسه دوم شورای عالی مسکن برگزار شود که در حال حاضر سه هفته از آن تاریخ می‌گذرد و اما این جلسه تشکیل نشده است.

وی با بیان اینکه این امر می‌تواند به فرآیند و زمان‌بندی تولید مسکن در کشور آسیب برساند، اظهار داشت: درخواست ما این است که آقای رئیس جمهور به دلیل اینکه این موضوع بسیار حائز اهمیت است به موضوع ورود کرده و جلسه شورای عالی مسکن را تشکیل دهند تا کارهایی که روی زمین مانده و نیاز به تصمیم شورا و هماهنگی آن دارد مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای ساخت مسکن هماهنگی‌هایی با دستگاه‌هایی نظیر وزارت صمت برای تامین مصالح ساختمانی انجام شود، گفت: همچنین باید هماهنگی لازم با وزارت اقتصاد و امور دارایی برای زمین‌هایی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است انجام شود، تا انشاالله شاهد تسهیل در ساخت  یک میلیون واحد مسکونی در سال باشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha