۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
هدف بعدی ارز MATIC حدود ۳ دلار خواهد بود
بازار بررسی کرد؛

هدف بعدی ارز MATIC حدود ۳ دلار خواهد بود

در صورت حفظ حمایت MATIC بین ۱.۷ تا ۱.۷۵ دلار، هدف بعدی آن، حدود ۳ دلار خواهد بود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال «MATIC» از جمله ارزهای پر طرفدار و بزرگ بازار است که موفق شد در اواخر اکتبر سود بسیار قابل توجهی به مالکین خود بدهد. اما پس از آن روند افزایش قیمت ها متوقف شده و MATIC موفق به سوددهی بیشتر به کاربران خود نشد. 

قیمت MATIC ممکن است پس از رسیدن به بالاترین قیمت هفتگی در تاریخ خود منجر به افزایش تعداد فروشندگانی شود که به دنبال ذخیره سازی سود خود از پیشرفت قیمت این ارز هستند. نزدیکترین سطوح حمایتی برای MATIC در نمودار روزانه ایچیموکو، Tenkan-Sen با ۱.۹۲ دلار و  در فیبوناچی در ۱.۹۶ دلار است. 

اما قیمت این ارز در نمودار Kijun-Sen حدود ۱.۶۰ دلار تعیین شده و پاینن تر از ۶۱.۸ درصد فیبوناچی است. با اینحال، به نظر می رسد رسیدن قیمت MATIC به ۱.۷ دلار ایده آل بوده و بازار این ارز را مجددا گاوی خواهد کرد. 

اما در صورت حفظ حمایت MATIC بین ۱.۷ تا ۱.۷۵ دلار، هدف بعدی آن، حدود ۳ دلار خواهد بود. 

هدف بعدی ارز MATIC حدود ۳ دلار خواهد بود

البته این تحلیل می توان به راحتی با فشار خریداران ابطال شده و قیمت به ۲.۱۴ دلار یعنی به اندازه قیمت ۲۸ اکتبر برسد. از سوی دیگر، بسیاری از خریداران منتظر رخداد «کومو توئیست» احتمالی هستند که گفته می شود رد تاریخ ۲۴ نوامبر رخ خواهد داد و احتمال ریزش بازار را در بر دارد. 

با اینحال، در مجموع می توان گفت روند کلی بازار طی روزهای گذشته در نقطه ای حساس قرار گرفته و برای بسیاری از ارزها نمیتوان سیر روشنی در راستای صعود یا نزول تعیین کرد. باید منتظر ماند و دید که تکلیف بازار کریپتو طی روزهای آینده چه خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha