۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
قیمت سهام عدالت افزایش می‌یابد| وجود ۱.۸ میلیون بازمانده دارای برگه سهام
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

قیمت سهام عدالت افزایش می‌یابد| وجود ۱.۸ میلیون بازمانده دارای برگه سهام

ساری- توکلی، رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با تاکید براینکه قیمت سهام عدالت قطعا چندین برابر می‌شود، گفت: وضعیت سهام عدالت خوب می‌شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه موضوع جاماندگان به جدی از سوی مجلس و دستگاه های مختلف در حال پیگیری است، افزود: برخی از دارندگان سهام عدالت به رغم داشتن برگه سهام، از دریافت سود محروم هستند.

وی یادآور شد: برخی از مددجویان نهادهای حمایتی نیز از داشتن سهام عدالت محروم هستند و عده ای دیگر که تحت پوشش بیمه، سندیکا و انجمن خاصی نیستند نیز از مزایای سهام محروم هستند.

رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار اینکه شناسایی افراد نیازمند و محروم از طریق پایگاه های مقاومت و مساجد انجام می شود، گفت: در قالب طرح، تمامی گروه های جامانده سهام عدالت تعیین تکلیف می شوند.

توکلی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارای برگه سهام عدالت بوده و سود دریافت نمی کنند، جزو اولویت تعیین تکلیف هستند، گفت: پیش بینی می شود در ایام دهه فجر برای ثبت نام افراد ابلاغ صورت گیرد.

وی یادآور شد: دولت قبل ۱۱ شرکت را از سهام عدالت گرفت و از پوشش خارج شدند و تقاضا داریم این شرکت ها به سهام عدالت برگردد.

رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه از دولت طلب داریم، گفت: کاری را که رئیس سازمان خصوصی سازی قبل انجام داد، غیرقانونی بود و باید شرکت هایی که از پوشش خارج شدند، واگذار شوند.

وی با تاکید براینکه نباید سهام عدالت را فروخت، گفت: پیش بینی می شود که سهام عدالت وضعیت خوبی پیدا کند و قطعا قیمت سهام عدالت چندین برابر خواهد شد اما اکنون یکسری مافیایی در بازار وجود دارند که تلاش می کنند سهام عدالت را از دست مردم خارج کنند.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha