۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
حقوقی ها بیشتر خودرویی ها را خریدند؛ حقیقی ها فولادی ها را فروختند
«بازار» گزارش می دهد

حقوقی ها بیشتر خودرویی ها را خریدند؛ حقیقی ها فولادی ها را فروختند

سودسازی چند برابری و وضعیت بنیادی و حتی تکنیکال نمادها نتوانسته جلوی افت آنها را بگیرد، به همین دلیل وضعیت خرید و فروش ها و تابلوخوانی باید ملاک تصمیم گیری قرار بگیرد.

بازار؛ گروه بورس: این روزها بیشتر از گذشته تابلوخوانی در معاملات اهمیت پیدا کرده، زیرا وضعیت سهام در چند ماه گذشته نشان داده که سودسازی چندبرابری و وضعیت بنیاد خوب و حتی تکنیکال نمادها باعث نشد جلوی افت آنها را بگیرد، به همین دلیل وضعیت خرید و فروش های یک هفته اخیر باید ملاک تصمیم گیری قرار بگیرد.

بازار سرمایه از سه شنبه هفته گذشته و از محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برگشت زده است و از همان روز روند مثبتی را آغاز کرده اما در این چند روز همه نمادها به یک اندازه مورد استقبال قرار نگرفته اند، به طوری که آمارهای هفتگی نشان می دهد که در یک هفته گذشته خودرو، خپارس، وپارس، خساپا، فجهان وتجارت، وبصادر، خگستر و فملی و فولاد بیشترین خرید هفتگی حقوقی را داشته اند و نمادهای وصنعت، وخاور، سمگا، سمایه، فاراک، وثنو، ثشاهد، فرابورس ثنوسا حگردش، وسدید و کرازی بیشترین فروش حقوقی را داشته اند.

همچنین بیشترین خرید حقیقی در نمادهایی مانند وصنعت، فرابورس، سمگا، ثشاهد، سمایه، شپدیس، شفا، وثنو، کرماشا، ثنوسا، ثفارس و دتوزیع رخ داد و بیشترین فروش حقیقی هم از آن نمادهایی همچون فولاد، فملی، فجان، فسبزوار، وپارس، آریان، نوری، خودرو، شتران، خساپا، شاراک و برکت بوده است.

در یک هفته ای اخیر بیشترین بازدهی مربوط به نمادهایی مانند غگلستا، غصینو، پکویر، برکتح، غالبر، غویتا، وثخوز، مدیریت، قنیشا بوده و بیشترین بازدهی منفی مربوط به نمادهای ولمت، کاسپین، دروز، سنیر، لیپام، حآسا، بکاب، غنوش، غهمرا، فالوم، زقیام بوده است.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha