۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
برای مقابله با قاچاق کالاها به صورت کامل در انبارهای استان سمنان ثبت شود
استاندار سمنان:

برای مقابله با قاچاق کالاها به صورت کامل در انبارهای استان سمنان ثبت شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه برای مقابله با قاچاق، کالاها به صورت کامل در انبارهای استان ثبت شود، گفت: برخی با احتکار کالا در انبارها به دنبال ایجاد نارضایتی در سطح جامعه هستند

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی در نشست کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و سوخت استان سمنان که ظهر شنبه به میزبانی استانداری سمنان تشکیل جلسه داد با اشاره به ضرورت تقویت راهکارهای مقابلا با قاچاق، ابراز کرد: کالاها باید به صورت کامل در انبار ها ثبت شوند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با قاچاق  ورود و خروج به انبار ها مشخص باشد، ابراز کرد: برخی با احتکار کالا در انبارها به دنبال ایجاد نارضایتی در سطح جامعه هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه در برابر سوء استفاده گران  باید هوشیار بود تاکید کرد: باید نسبت به شناسایی انبار ها به صورت کامل و رصد ورود و خروج اقدام شود تا بتوانیم مقابل پدید شوم قاچاق کالا بایستیم.

هاشمی با بیان اینکه عدم توجه به مبارزه با قاچاق کالا و ارز  تهدید تولیدات داخلی و افزایش بیکاری را به دنبال دارد، ابراز کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نباید به دنبال انباشت پرونده ها باشیم در نتیجه باید به پیشگیری نیز بپردازیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تلاش کنیم تا در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز به دور از کمیت، کیفیت اقدامات را افزایش دهیم، گفت: با جدیت می بایست جلسات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان برگزار و عملیاتی شدن خروجی های آن رصد شود.

استاندار سمنان افزود: تامین سوخت روستاهای فاقد سوخت استان با توجه به نزدیکی به فصول سرد سال، یکی از راهکارهای کاهش نیاز و تقاضا برای سوخت قاچاق است که باید مد نظر مسئولان باشد.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha