۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
هتل ارم کیش را بهتر بشناسیم

هتل ارم کیش را بهتر بشناسیم

شاید کمتر کسی باشد که بگوید علاقه­ ای به دیدن جزیره کیش و اقامت در آن ندارد.

به گزارش بازار، شاید کمتر کسی باشد که بگوید علاقه ­ای به دیدن جزیره کیش و اقامت در آن ندارد. این جزیره آنقدر امکانات تفریحی و هیجان­انگیز زیادی برای خوش گذرانی در سفر چند روزه برای مسافرانش دارد، که هر کسی از سفر به این جزیره و اقامت در آن لذت خواهد برد. جزیره کیش هم جاذبه­های تاریخی فراوانی مانند شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره دارد و هم امکانات تفریحی و هیجانی مانند شهربازی، پیست کارتینگ و همچنین ورزش­های آبی مانند جت اسکی و پاراسل و غواصی. حال ما در این مقاله می­خواهیم یکی از هتل­ های کیش را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید سفری به جزیره کیش داشته باشید، اقامت در این هتل باکیفیت و معروف را در نظر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل ارم کیش را بهتر بشناسیم

هتل ارم

یکی از معروف­ترین و البته متفاوت­ترین هتل­های جزیره کیش، هتل ارم کیش می­باشد. این هتل چهار ستاره که در نه طبقه مجموعا ۲۴۰ اتاق دارد، به دلیل معماری متفاوت و پلکانی­اش و البته چشم­انداز بی­نظیری که به سمت سواحل خلیج فارس دارد، از هتل­های محبوب در این جزیره به حساب می­آید. هتل ارم که در محدوده شرق جزیره کیش قرار گرفته و اگر بخواهید به آنجا بروید، باید خود را به بلوار خیام کیش برسانید، سه رستوران دارد که یکی از آنها رستوران گردان است. از امکانات تفریحی این هتل نیز می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و همچنین فضای سبز زیبا و بزرگی که می­توانید در آن قدم بزنید و از آب و هوای خوب سواحل خلیج فارس لذت ببرید، اشاره کرد.

دسترسی هتل

هتل ارم کیش فاصله چندانی با فرودگاه ندارد و با تاکسی از فرودگاه تا هتل حدود ۱۰ دقیقه راه است. اگر بخواهید خود را از هتل که در شرق جزیره است به کشتی یونانی که در غرب جزیره است برسانید، باید حدود ۲۰ دقیقه زمان را با اتومبیل طی کنید. شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره که بهم نزدیک هم هستند و در شمال جزیره قرار دارند، حدود ۱۲ دقیقه تا هتل فاصله دارند. اگر هم خواستید سری به پارک دلفین­ها بزنید و هم از نمایش خیره کننده دلفین­ها لذت ببرید و هم گشتی در باغ پرندگان کیش بزنید، کافیست حدود هشت دقیقه را با اتومبیل طی کنید تا از هتل به آنجا برسید.

رزرو هتل در کیش

اگر دوست داشتید که سری به جزایر زیبای جنوبی ایران بزنید و با رزرو هتل در کیش و یا رزرو هر یک از هتل های قشم چند روزی را در این خطه اقامت داشته باشید، کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، نام شهر مورد نظر خود را در قسمت هتل جستجو کنید و تاریخ ورودتان به هتل و تاریخ خروج از آن را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را به شما پیشنهاد می­دهد که در نهایت می­توانید با مقایسه آنها، هتل مورد نظر خود را از طریق اسنپ تریپ رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را قطعی نمایید.

کد خبر: ۱۱۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha