۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
زیر ساخت‌های حمل و نقل ریلی در زنجان تقویت شود
رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان:

زیر ساخت‌های حمل و نقل ریلی در زنجان تقویت شود

زنجان- عطائیان، رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان گفت: باید زیر ساخت ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل ریلی با بهره‌گیری از بخش خصوصی  تقویت شود.

محسن عطائیان در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای در استان زنجان تاکید کرد و گفت: سالانه حجم بالایی از مسافر و بار از طریق این استان به دیگر مناطق کشور از جمله مناطق شمالی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه راه‌‎های جدید از زنجان به شمال کشور باعث کاهش ۱۸۶ کیلومتری مسیر می شود، اظهار کرد: توسعه  ایستگاه ریلی سلطانیه می‌تواند در آینده موجب افزایش ظرفیت حمل و نقل استان و افزایش میزان جابجایی بار از مبدا استان زنجان شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه ظرفیت های حمل و نقل ریلی و جاده ای در استان زنجان وجود دارد و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

عطائیان با بیان اینکه مسئولان برای توسعه ایستگاه ریلی سلطانیه همگام شوند،ابراز داشت: در جذب اعتبار و تعریف پروژه‌های جدید توسعه‌ای در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه های حمل و نقل تلاش جدی صورت گیرد.

وی گفت: استان زنجان در محور توسعه جدید با اهداف چند منظوره می تواند کریدور اصلی جابجایی بار و مسافر از شمال به شمال غرب و بلعکس باشد. 

رئیس کمیسیون حمل و نقل بیمه اتاق بازرگانی زنجان گفت: توجه به توسعه حمل و نقل ریلی رونق اقتصادی را به دنبال دارد و در استان باید زیر ساخت ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل ریلی ایجاد شود تا بخش خصوصی بتواند از این ظرفیت استفاده کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha