۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
پروژه‌های غیرضروری جدید در دولت ایجاد نمی‌شود
رئیسی:

پروژه‌های غیرضروری جدید در دولت ایجاد نمی‌شود

سمنان- رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: پروژه‌های غیرضروری جدیدی در دولت ایجاد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه پروژه‌های غیرضروری جدیدی در دولت ایجاد نمی‌شود، تاکید کرد: تعداد پروژه‌های نیمه تمام به قدری از گذشته زیاد است که سبب نگرانی مردم شده است.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که پروژه‌های نیمه تمام اجرا و تکمیل شوند، ابراز کرد: اولویت دولت بر روی پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

رئیس جمهور ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام گذشته به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دسته ‌بندی می‌شود تا بتوانیم عملکرد بهتری را در زمینه تکمیل آنها شاهد باشیم.

رئیسی با اشاره به مصوبات سفرهای استانی، گفت: قبل از ورود هیئت دولت به هر استان جلسات مختلف با حضور کارشناسان، وزرا، استانداران در بخش‌های مختلف برگزار و از استان مذکور نیز دعوت می شود تا پروژه‌ها را ارائه کند در مرحله بعد جلساتی با حضور معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری و معاون اول برگزار تا پروژه ها بررسی شوند. 

وی با بیان اینکه این جلسات دارای مصوبات و صورتجلساتی است که در ان زمان پرداخت اعتبارات لازم از سوی بانک‌های عامل نیز مشخص می‌شود، گفت: تعهدات بانک ها در این مصوبات ذکر می شود و سپس سفرهای استانی صورت می گیرد تا بهترین نتیجه را بگیریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه حرم تا حرم یکی از مهترین پروژه های استان سمنان است، گفت: به دلیل مسیر ده ساعته این راه، باید ایستگاه هایی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شود تا شاهد مخاطرات نباشیم.

رئیسی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از این پروژه ارائه داد و مصوبه‌ای داشتیم که این پروژه به سرعت دنبال و پیگیری شود، افزود: تاکید ما بر این خواهد بود که حتی جان باختن یک نفر هم در جاده‌ها زیاد است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی ایده‌هایی را در این سفر داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اعطای نهاده‌های دامی به صورت امانی به دامداران و باز پس گیری مبالغ آن در آینده اشاره کرد.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha