۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
برنامه شهرداری تهران برای خانه‌دار شدن شهروندان

برنامه شهرداری تهران برای خانه‌دار شدن شهروندان

شهردار تهران از همکاری با بنیاد مسکن برای ساخت گسترده مسکن، ایجاد زمینه تسهیل روند مسکن دار شدن شهروندان، ایجاد تسهیل در ساخت مسکن‌های اجتماعی و ارائه مسکن‌های استیجاری برای شهروندان خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه دیدار با اکبر نیکزاد ثمرین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن قابلیت‌های بالا و قدمت طولانی در حوزه ساخت مسکن و زیرساخت‌های متعددی در حوزه فنی و عمرانی دارد و شهرداری در زمینه‌های تسهیل روند مسکن دار شدن شهروندان، تسهیل ساخت مسکن‌های اجتماعی و ارائه مسکن‌های استیجاری برای شهروندان اقدام کند تا از این وضع در تهران به عنوان گران‌ترین شهر کشور در حوزه مسکن خارج شویم و شرایط زیست پذیرتری را برای شهروندان ایجاد کنیم.

زاکانی گفت: بتوانیم یک منطقه بندی مشخصی مبتنی بر ساخت مجموعه‌های گسترده در تهران داشته باشیم و در کنار آن در توسعه زیرساخت‌های شهری به ویژه در بزرگراه‌های شهری و مجموعه‌های مرتبط با این حوزه و همچنین مترو همکاری کنیم.

وی افزود: همچنین بتوانیم شرایط را به سمتی ببریم که از ظرفیت‌های بنیاد مسکن برای ایجاد یک نهضت مسکن سازی استفاده کنیم و امیدواریم که این کار به بهبود زندگی و شکستن وضع نابسامان قیمت مسکن و اجاره در شهر تهران، کمک کند.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha