۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
آیا ۱۱۳۸ درصد سود بیشتر عاید دارندگان ارز «شیبا» خواهد شد؟
بازار بررسی کرد؛

آیا ۱۱۳۸ درصد سود بیشتر عاید دارندگان ارز «شیبا» خواهد شد؟

به نظر می رسد روند قیمت شیبا در یک مسیر دو راهی قرار گرفته که در صورت صعود، سود بیش از ۱۱۳۸ درصد برای دارندگان این ارز دیجیتال متصور خواهد بود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال شیبا که از خانواده شت کوین ها و «میم کوین» ها محسوب می شود، موفق شد علیرغم تمامی انتقاداتی که کارشناسان صنعت رمزارزها در خصوص اعتبار آن داشتند، با رشد قیمت چشمگیر خود در ماه اکتبر، تا حد زیادی توجه علاقمندان به این بازار را به سمت خود جلب نماید. 

شیبا از نخستین روز انتشار خود تا پایان ماه اکتبر، موفق شد ۸۳۰ درصد سود خالص برای خریداران خود به ارمغان آورد و این در حالیست که بسیاری از کارشناسان همچنان معتقدند که خریداران شیبا می بایست در انتظار ۱۱۳۸ درصد سود دیگر نیز باشند؛ موضوعی که در صورت رخداد می توان ترند بازار را به خصوص برای این ارز جوان و نوپا، تا حد زیادی تغییر دهد. اما سوال اینجاست که با توجه به رشد و افت قیمت عجیب و شدید شیبا طی هفته گذشته، رفتار این ارز و آینده آن طی روزهای باقی مانده از سال جاری میلادی به چه صورت خواهد بود؟

نخست باید به این نکته توجه داشت که ارزهایی مانند شیبا، اساس برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب بوده و نمیتوان به چشم محصول ویژه ترید طی این روزها روی آن حساب ویژه ای باز کرد. 

آیا ۱۱۳۸ درصد سود بیشتر عاید دارندگان ارز «شیبا» خواهد شد؟

با اینحال، بر اساس تحلیل نمودارهای موجود، قیمت شیبا در آینده نه چندان دور به رقم ۰.۰۰۰۱۱۲۵ دلار افزایش خواهد یافت. هدف سود پیش‌بینی‌شده مبتنی بر روش هدف سود عمودی است که در تحلیل نقطه‌ای و شکلی استفاده می‌شود.

ورودی روی باکس محدوده قیمت اول، بالای یک دوشاخه بوده که قیمت آن ۰.۰۰۰۰۷۵۰ دلار است. این ورودی همچنین خط روند بازار نزولی (خط مورب قرمز) را شکسته و بازار شیبا اینو را به حالت گاوی تبدیل می‌کند.اگر ستون جدیدی از Os تا ۰.۰۰۰۰۵۲۵ دلار پایین بیاید، بستن معامله طولانی مدت (Long) فرضی باطل خواهد شد.

در خصوص معامله کوتاه مدت (Short)، یک ورودی کوتاه نظری با شکستن کف چهار برابری وجود دارد. ایده کوتاه دارای ورودی احتمالی ۰.۰۰۰۰۵۷۵ دلار، توقف ضرر در ۰.۰۰۰۰۶۷۵ دلار و هدف سود ۰.۰۰۰۰۲۲۵ دلار است. در حالی که هدف سود پیش بینی شده از روش هدف سود عمودی است، ممکن است محدوده کمی غیر واقعی به نظر برسد. احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت شیبا بین محدوده VPC در ۰.۰۰۰۰۳۰۰ دلار و گره حجم بالا در ۰.۰۰۰۰۴۰۰ دلار پشتیبانی شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha