۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
مرورگر Edge در مسیر تکامل حداکثری| اعمال تغییرات جدید و بزرگ تا ۶ ماه آینده
بازار بررسی کرد؛

مرورگر Edge در مسیر تکامل حداکثری| اعمال تغییرات جدید و بزرگ تا ۶ ماه آینده

شرکت مایکروسافت از اعمال تغییرات بزرگ و قابل توجهی در مرورگر Edge تولید این شرکت خبر داد که قرار است ظرف مدت ۶ ماه آینده بر روی آن اعمال شود.

به گزارش بازار، ظهور مرورگر Edge شرکت مایکروسافت که کمی پیش از عرضه ویندوز محبوب ۱۰ به بازر محقق شد، در ابتدای امر نتوانست نظرات زیادی به خود جلب نماید و بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزاری در ابتدای انتشار نخستین نسخه Edge آن را تنها ارائه نسخه ای مرورگرها می دانستند که برای تکمیل تجهیزات جدید به کار رفته در ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت اسفاده شده و تنها به درد وب گردی یا کارهای سطحی مانند آن خواهد خورد. 

اما با گذشته زمان و عقد قرارداد میان میاکروسافت و گوگل برای راه اندازی پروژه مشترک این رو شرکت به نام «کرومیوم»، مرورگر Edge به سرعت پیشرفت کرده و در نسخه های بروزرسانی بعدی آن نیز شاهد تحولات مثبتی بودیم که این مرورگر را از یک اپلیکیشن ساده و ابتدایی به مرورگر محبوب بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. 

مایکروسافت در پست وبلاگی خود در خصوص تغییرات اعمال شده جدید در Edge نوشت که مهندسان این شرکت سخت مشغول کار بر روی گنجاندن امکاناتی نوین در Edge هستند که کار را برای کاربران مایکروسافت ۳۶۵ بسیار ساده تر خواهد کرد. 

به عنوان مثال، اگرچه افراد اغلب به طور همزمان وارد حساب‌های شخصی و حرفه‌ای مایکروسافت خود می‌شوند، اما Edge به‌زودی فایل‌ها را در هر نمایه‌ای که هنگام کلیک روی لینک فعال بود، به‌طور خودکار باز می‌کند.

به همین ترتیب، هر لینکی که از طریق Teams و Outlook با کاربران به اشتراک گذاشته می شود به زودی در یک برگه اختصاصی در صفحه تاریخچه Edge ظاهر خواهد شد که این کار، یافتن ایمیل ها و آدرس های مورد نظر کاربر در حساب های مختلف خود را بسیار ساده تر خواهد کرد.

و در نهایت، برای اطمینان از تجهیز کاربران به اطلاعات لازم، Edge در حال دریافت یک منوی جدید است که مشخص خواهد کرد چه کسی لینک را در ابتدا و از طریق کدام برنامه به اشتراک گذاشته است، و همچنین بخشی از پیام اصلی را ارائه می دهد.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی مایکروسافت، این تغییرات قرار است طی شش ماه آینده در نسخه های به روز آوری شده Edge اعمال شوند.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha