۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
برگزاری مانور ملی مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیرمجاز
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد؛

برگزاری مانور ملی مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیرمجاز

خرمشهر- شهیب زاده، مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از برگزاری مانور ملی مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

ناجی شهیب زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در هفته پدافند غیر عامل، مانور ملی مقابله با آفت کش‌های قاچاق، تقلبی و غیر مجاز در خرمشهر برگزار شد.

وی افزود: آفت کش‌ها از نهاده‌های مهم چرخه تولید محصولات کشاورزی به شمار می‌روند و نقش زیادی در افزایش عملکرد و تامین امنیت غذایی و ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه و محیط زیست دارند به همین دلیل کنترل این نهاده‌ها و برخورد با سموم غیر مجاز و تقلبی از جمله مواردی است که قابل چشم پوشی نیست.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع امروز و همزمان با برگزاری نخستین مانور ملی مقابله با آفت کش‌های تقلبی و غیرمجاز در سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه در سراسر کشور، این مانور با همکاری بازرسان ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت در شهرستان خرمشهر انجام شد .

شهیب زاده عنوان کرد: روند بازرسی و پلیش فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی در شهرستان خرمشهر ادامه دارد و با مواردی چون سموم تاریخ گذشته، غیر مجاز، تقلبی، قاچاق و گران فروشی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی در پایان از کشاورزان تقاضا کرد به اطلاعیه‌های صادر شده واحد حفظ نباتات این شهرستان توجه کرده و تنها با مشورت کارشناس و از مراکز مجاز افدام به تهیه سموم کنند.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha