۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
«برکتح» در چه قیمتی بازکشایی می شود؟
بازار گزارش می دهد؛

«برکتح» در چه قیمتی بازکشایی می شود؟

کف حمایتی «برکتح» محدوده ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ تومان

اگر قیمت «برکتح» را نسبت به قیمت قبل از افزایش سرمایه برکت و ۱۰۰ تومان قیمت پذیره نویسی ارزیابی کنیم بازگشایی حق تقدم در محدوده ای کف ۱۷۵۰ تا  ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

بازار؛ گروه بورس: حق تقدم برکت در حالی که امروز برای لحظاتی در مرحله سفارش گیری قرار گرفت اما نوعسفارش ها مورد تایید ناظر بازار قرار نگرفت به همین دلیل نماد برکتح دوباره بسته شده و فردا مجدد با پیام ناظر سفارش گذاری در نماد انجام می شود.

قیمت نماد برکتح در  فرآیند بازگشایی بسته به قیمت گذاری در زمان سفارش گذاری تعیین می شود و درصورتی که کشف قیمت انجام شود و مورد تایید ناظر قرار بگیرد معامله انجام خواهد شد.

اگر نسبت به قبل از افزایش سرمایه، قیمت برکت را ۲۸۷۰ تومان در نظر بگیریم و ۱۰۰ تومان قیمتی که قرار است برای پذیره نویسی حق تقدم ها به ارزش برکتح اضافه شود  قیمت بازگشایی نماد برکتح در محدوده ای  ۲۰۰۰ تومان هواهد بود و به طور کلی می توان گفت این قیمت حق تقدم در محدوده نرخ کنونی نماد اصلی است، اما در معاملات همیشه اینگونه نیست و از آنجایی که حق تقدم ها بعد به سهام اضافه می شود.  در واقع سهامداران نرخ آتی نماد را معامله می کنند و براساس ارزیابی ها اگر نماد اصلی روندی رو به رشد داشته باشد گاهی در زمان سفارش گذاری قیمت حق تقدم بیشتر از نماد اصلی هم تعیین می شود و این موضوع کاملا به چشم انداز نماد بستگی دارد.

حالا با توجه به اینکه بازار روز یک شنبه با افت شدید همراه بود و احتمالا روز دوشنبه در ابتدای بازار هم وضعیت مانند روز یکشنبه خواهد بود احتمال اینکه بازگشایی حق تقدم تحت تاثیر جو روانی بازار قرار بگیرد بسیار زیاد است.

در شرایط کنونی قیمت نماد اصلی برکت ۲۱۴۸ تومان قرار دارد و محدوده حمایتی آن ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ تومان است و با در نظر گرفتن این کف حمایتی در صورتی که حق تقدم بالای این کف بازگشایی شود روند صعودی خود را پیش خواهد بود و با توجه به اینکه دامنه معاملات حق تقدم منفی و مثبت ده هست می تواند چشم انداز نماد اصلی را هم تعیین کند.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میتراامینی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      سلام خسته نباشیدسهام برکتح چرامتوقف شده وازسیستم خارج شده لطفاکی چه زمانی بازمیشه ممنون میشم