۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
نشست معاون اول رئیس جمهور با تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی
صبح امروز برگزار شد؛

نشست معاون اول رئیس جمهور با تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی

مخبر، معاون اول رئیس جمهور امروز در جلسه‌ای با تولیدکنندگان اصلی لوازم خانگی ایرانی، به بررسی وضعیت بازار و مشکلات موجود پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد مخبر که روز پنج شنبه هفته گذشته بصورت سرزده به بازار امین حضور تهران رفته و پای گلایه‌ها و مشکلات فروشندگان و خریداران نشسته بود، امروز مسائل و مشکلات آن‌ها را با تولید کنندگان اصلی این بازار مطرح و از آن‌ها خواست برای حل آن‌ها چاره اندیشی کنند.

در این جلسه که مدیران عامل ۱۵ تولیدکننده اصلی بازار لوازم خانگی و تعدادی از مدیران صنفی و دولتی حضور داشتند، تولید کنندگان به تشریح وضعیت بازار و مشکلات موجود پرداخته و به سوالات و ابهامات در این خصوص پاسخ دادند.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه ضمن اینکه مجددا بر حمایت و پشتیبانی کامل دولت از تولید داخلی تاکید کرد، با این حال به تولیدکنندگان این بازار گوشزد نمود وظیفه اصلی دولت حل مشکلات مردم است و آن‌ها باید شرایطی را ایجاد کنند که با قیمت کمتر، کیفیت بالاتر تضمین شود.

مخبر در پایان با تاکید ویژه بر ضرورت توجه به موضوع صادرات، از مجموعه تولیدکنندگان بازار لوازم خانگی خواست که ضمن حفظ رقابت در میان خود، خواسته‌های خود را در قالب یک بسته مشخص به دولت ارائه دهند تا برای حل مشکلات زیربنایی آن‌ها برنامه ریزی شود و در نهایت مصرف کننده نهایی از آن نفع ببرد.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha