۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تداوم تولید و عرضه مواد ضدعفونی کننده در منطقه آزاد ارس
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد

تداوم تولید و عرضه مواد ضدعفونی کننده در منطقه آزاد ارس

تبریز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تولید و عرضه مواد ضدعفونی کننده جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با جدیت در ارس تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن نریمان صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولید مواد بهداشتی ارس با بیان اینکه شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می کند گفت: تعدادی از شرکتهای تولیدی ارس با هدف تامین بخشی از نیاز کشور ضمن تغییر خطوط خود  تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده آغاز کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

نریمان با تاکید بر تداوم تولید مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در شرکت ماداولدوز اظهار کرد: این شرکت روزانه صدهزار عدد اسپری و محلول ضدعفونی کننده تولید می کند که با حمایت و تامین الکل مورد نیاز می تواند میزان تولید خود را تا دو برابر افزایش دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بازدید از شرکت پاناچوب با اشاره به تولید الکل ۹۶ درصد در این واحد گفت: در صورت کمک به تامین مواد اولیه و اخذ مجوزهای لازم این شرکت توان تامین اتانول مورد نیاز شرکتهای تولید کننده مواد ضدعفونی کننده سطح منطقه را دارد.

نریمان در پایان این بازدیدها ضمن اشاره به اینکه منطقه ازاد ارس واحدهای دیگری را نیز اماده کرده است که بتواند تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا را تامین کند افزود: هماهنگی های خوبی در سطح استان، ستاد مقابله با کرونا، مقامات امنیتی، شورای تامین و سایر نهادهای مسئول برقرار است تا بتوانیم با تلاش مضاعف نیازهای کشور را با اعمال سیاست های لازم حل کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha