۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
تصمیمات سه جانبه برای اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به بازار خبر داد

تصمیمات سه جانبه برای اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد

صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به دنبال این هستیم که در صورت لزوم اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد به شکل لایحه به مجلس ارسال شود.

مسلم صالحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد در مجلس گفت: این مسئله در دولت گذشته مقداری به جلو پیشرفت و به جاهایی رسید و برخی تبصره‌های آن به مانند اینکه گمرک در مناطق آزاد به چه شکل فعالیت کند تصویب شد.

وی افزود: با اتمام کار دولت دوازدهم و شروع کار دولت سیزدهم و حضور سعید محمد در مدیریت مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی تصمیم بر این شد که یکسری جلساتی را به صورت مشترک بین دبیرخانه مناطق آزاد و کمیسیون اقتصادی و به ویژه کمیته‌ای که مسئول اصلاح قانون مناطق آزاد هست برگزار شود تا با مشورت مجلس و دولت این مسئله مجددا مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اظهار داشت: از این رو پیرو این مشارکت ما به دنبال این هستیم که در صورت لزوم اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد به شکل لایحه به مجلس ارسال شود، البته باید موارد و نقطه نظرات مجلس هم در این لایحه دیده شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم این مسئله به سرعت پیش رفته  و بررسی ها مدنظر قرار گیرد . با این حال آقای سیدمحمد هم موافقت خود را با ارائه لایحه اصلاح قانون مناطق آزاد در کمیسیون عنوان داشتند که این مسئله می‌تواند به کارها سرعت ببخشد.

کد خبر: ۱۱۴٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha