۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در همدان ۵ هزار تومان کاهش یافت
مدیر توسعه و بازرگانی جهاد کشاورزی همدان:

قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در همدان ۵ هزار تومان کاهش یافت

همدان - فضلی، مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طبق آخرین مصوبه تنظیم بازار محصولات کشاورزی قیمت هرکیلوگرم مرغ منجمد در همدان از ۲۵ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

حسین فضلی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طبق آخرین مصوبه تنظیم بازار محصولات کشاورزی قیمت هرکیلوگرم مرغ منجمد در همدان از ۲۵ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

فضلی بیان کرد: عرضه مرغ منجمد به صورت عمده درب شرکت پشتیبانی امور دام ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۲۰ هزار تومان است.

وی گفت: وضعیت مرغ استان همدان به طور متوسط روزانه حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ تن است اما این میزان تولید به صورت سینوسی گاهی به دلایل متعددی چون دستورالعمل های سامانه بازارگاه و سماسط و قیمت جوجه یکروزه  تغییر می کند و سبب می شود در یک دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه کمتر شود.

مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: میزان تولید در استان همدان نرمال است و برای وقفه پیش آمده در زمان کوتاه از ذخیره استراتژیک در پشتیبانی امور دام استفاده می شود.

فضلی اظهار کرد: مهرماه امسال بیشتر از نیاز استان جوجه ریزی داشته ایم و در آبان ماه هم تا امروز که ۱۳ آبان ماه است حدود ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تامین نهاده ها تولید استان روند ثابتی خواهد داشت و کمبود مرغ نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha