آغاز عرضه مرغ به بهای ۲۹۹۷۰ تومان در میادین میوه و تره بار | افزایش قیمت مصوب به ۳۱ هزار تومان
«بازار» گزارش می دهد

آغاز عرضه مرغ به بهای ۲۹۹۷۰ تومان در میادین میوه و تره بار | افزایش قیمت مصوب به ۳۱ هزار تومان

با وجود ادامه صف های طولانی برای خرید مرغ با نرخ مصوب، عرضه مرغ به قیمت ۲۹۹۷۰ تومان از صبح امروز در برخی از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شد.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: با وجود ادامه صف های طولانی برای خرید مرغ با نرخ مصوب، عرضه مرغ به قیمت ۲۹۹۷۰ تومان از صبح امروز در حالی در برخی از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شد که از اول امسال نرخ مصوب مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

گزارش میدانی خبرنگار بازار در دو میدان میوه وتره بار شهرداری تهران از جمله قزل قلعه در جلال ال احمد حاکی از افزایش قیمت مرغ از امروز است که باید خریداران با دو ساعت صف آن را به قیمت ۲۹۹۷۰ بخرند.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: نرخ مصوب مرغ طبق اعلام شرکت پشتیبانی دام و طیور به ۳۱ هزار تومان افزایش یافته است.

همانطوری که مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرده هم اکنون یک هفته است که قیمت مصوب مرغ به ۳۱ هزار تومان افزایش یافته است

قیمت مصوب مرغ به ۳۱ هزار تومان افزایش یافته است
«حبیب اسدالله نژاد» تاکید کرد: همانطوری که مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرده هم اکنون یک هفته است که قیمت مصوب مرغ به ۳۱ هزار تومان افزایش یافته است.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور اظهارداشت: اگر در میادین میوه وتره بار شهرداری تهران مرغ به قیمت ۲۹۹۷۰ تومان به مردم عرضه می شود این نرخ زیر قیمت مصوب است که ۳۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت پشتیبانی امور دام کشور قیمت مرغ برای عمده فروشی‌ها ۲۹ هزار تومان و برای مصرف کننده نهایی ۳۱ هزار تومان تعیین شده است و بر این اساس قیمت مرغ زنده نیز حدود ۲۱ هزار تومان خواهد بود.

از مدتها پیش قیمت مرغ در بازار به بیش از ۳۵هزار تومان افزایش یافته بود، اما در میادین میوه تره بار شهرداری تهران مردم پس از دو ساعت در صف های طولانی آن را به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می خریدند اما امروز باید مرغ را با قیمت جدید بخرند که ۵ هزار و ۷۰ تومان گرانتر شد

از مدتها پیش قیمت مرغ در بازار به بیش از ۳۵هزار تومان افزایش یافته بود، اما در میادین میوه تره بار شهرداری تهران مردم پس از دو ساعت در صف های طولانی آن را به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می خریدند اما امروز باید مرغ را با قیمت جدید بخرند که ۵ هزار و ۷۰ تومان گرانتر شده است.

روز پنجشنبه گذشته قیمت مرغ ۲۵ هزار تومان بود
یکی از خریداران مرغ در زیر باران شدید تهران در میدان میوه و تره بار قزل قلعه در جلال ال احمد به خبرنگار بازار گفت: روز پنجشنبه قیمت مرغ ۲۵ هزار تومان بود و به هر نفر نیز ۳ عدد مرغ می فروختند.

«علی محمدزاده» افزود: امروز که برای خرید مرغ مراجعه کرده ایم به محض باز شدن غرفه های مرغ فروشی ها اعلام کردند که قیمت ۲۵ هزار تومان را بردارید و ۲۹۹۷۰ را نصب کنید.

وی که بازنشسته تامین اجتماعی است، تاکید کرد: تا کی ما برای خرید مرغ باید بیش از دو ساعت در میادین میوه وتره بار شهرداری تهران معطل شویم، چرا این وضعیت را نمی توانند سرو سامان بدهند؟

این در حالی است که رضا سالمی‌ مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران هفته گذشته اعلام کرد که به هیچ عنوان کمبود عرضه مرغ وجود ندارد، بلکه عدم تمکین مرغداران به نرخ مصوب دولتی موجب شده قیمت در بازار افزایش یابد. نرخی که دولت برای مرغ زنده تعیین کرده کیلویی ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است اما به قیمت‌های بالاتر از سوی مرغداران عرضه می‌شود.

کمبود مرغ در بازار سبب شده که از مدتها پیش مرغ در بسیاری از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران به بیش از ۳۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه شود و تنها جایی که مرغ به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مردم عرضه می شد، میادین و میوه تره بار شهرداری تهران و برخی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بود

این در حالی است که کمبود مرغ در بازار سبب شده که از مدتها پیش مرغ در بسیاری از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران به بیش از ۳۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه شود و تنها جایی که مرغ به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مردم عرضه می شد، میادین و میوه تره بار شهرداری تهران و برخی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بود که از امروز قیمت آن به ۲۹۹۷۰ تومان افزایش یافت.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha