۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
جلوگیری از واردات گام مهم در تحقق جهش تولید است
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

جلوگیری از واردات گام مهم در تحقق جهش تولید است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید دارد برای تحقق جهش تولید باید جلوی واردات بی رویه کالاهایی که در داخل تولید می شود، گرفته شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید، گفت: سال های گذشته مقام معظم رهبری رونق تولید و استفاده از تولید داخل را به مردم توصیه کردند، کارهای نسبتا خوبی انجام شد اما کافی نبود ما کشوری هستیم که حتی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی تحریم هستیم قطعا نیاز داریم در زمینه تولید قدم های بزرگتری را برداریم و جهش انقلابی اتفاق بیفتد که بتوانیم در مقابل تمام فشارها و تحریم هایی که تحمیل می شود، مقاومت کنیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه دانشمندان جوان و شرکت های دانش بینان این توانایی را دارند که جهشی انقلابی در حوزه اقتصادی را رقم بزنند منوط به این است که جلوی واردات تمام کالاهایی در داخل تولید می شود، گرفته شود، با قاچاق مبارزه جدی صورت گیرد، بازار را دقیق کنترل کنیم و تولید کنندگان را تقویت و تشویق کنیم.

وی تاکید کرد: تحقق شعار سال نیازمند این است که همه نهادها از جمله قوه قضاییه، سازمان های نظارتی و بازرسی، مجلس شورای اسلامی و مهمتر از همه قوه مجریه عزم و اراده جدی داشته باشند. اگر چنین شود ما در سال جدید قدم های بزرگی در تمام زمینه ها تولیدی بر می داریم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در رابطه با کرونا شاهد بودیم دوباره مثل اوایل جنگ مردم بسیج شدند و وارد میدان شدند، کارخانه های خط تولید خود را در جهت رفع نیاز بهداشت و درمان مردم تغییر دارند. بنابراین  توانایی جهش تولید در کشور و ملت وجود دارد و امیدواریم شعای که مقام معظم رهبری انتخاب کردند تحقق پیدا کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: شعارهای سال بر اساس کار کارشناسی و با کسب اطلاعات دقیق انتخاب می شود و به این معنا است که امکانات و شرایط کشور برای تحقق شعار فراهم است و تنها نیاز به عزم و اراده همگانی دارد.

کد خبر: ۱۱٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha