۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
شش هزار و ۶۸ مشترک sip phone در استان فعال هستند
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

شش هزار و ۶۸ مشترک sip phone در استان فعال هستند

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سرویس Sip phone به عنوان محصول جدید تلفن ثابت با شش هزار و ۶۸ مشترک فعال در استان کردستان ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه این مجموعه با سرمایه گذاری و تامین امکانات لازم به منظور ارائه سرویس Sip phone به مشتریان ساکن در شهرستانهای تابعه استان اقدامات و پروژه های مختلفی را اجرا نموده است، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه این سرویس در سه شهرستان باقی مانده (بیجار، سروآباد، دهگلان) در دستور کار قرار دارد که به محض فراهم شدن شرایط نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه آمادگی واگذاری این سرویس به مشتریان جدید را دارد، افزود: به ترتیب در شهرستان‌های سنندج، بانه و مریوان بیشترین مشتریان سرویس Sip phone  را داریم.

حکمت با اشاره رشد تعداد مشتریان سرویس Sip phone به عنوان محصول جدید تلفن ثابت، گفت: در حال حاضر شش هزار و ۶۸ مشترک Sip phone در استان وجود دارد که تعداد بیش از یک هزار و ۱۴۵مشترک آن در سال جاری از خدمات این سرویس بهره مند گشته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح پروژه ها، سرمایه گذاری های صورت گرفته و مزایای سرویس Sip phone، تصریح کرد: رشد ۱۰۰ درصدی تعداد مشتریان این سرویس طی چند سال اخیر، بیانگر تحقق برنامه ها و اهداف این در سطح استان شاخص است.

وی یادآور شد: برخورداری از قابلیت فعال کردن چند خط تلفن به طور همزمان و کیفت بالا در برقراری تماس از مهمترین مزایای این سرویس است.

حکمت با اعلام اینکه Sip phone راهکاری برای ارائه خط تلفن روی اینترنت ADSL است، بیان کرد: این سرویس یک اکانت یا خط تلفن روی بستر اینترنت می‌باشد که مخابرات به مشترکینی که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۴٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha