۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
گردشگری و ترانزیت کالا ظرفیت خوبی برای توسعه گلستان است
وزیر کشور:

گردشگری و ترانزیت کالا ظرفیت خوبی برای توسعه گلستان است

گرگان- وزیر کشور گفت: گردشگری و ترانزیت کالا ظرفیت خوبی برای توسعه گلستان است و می توان با سرمایه گذاری آن ها را توسعه داد.

به گزارش بازار احمد وحیدی عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار گلستان با بیان این که طرحی برای توسعه هر استان با توجه به مزیت های آن تهیه شده، اظهار کرد: گلستان ظرفیت های بسیاری در زمنیه کشاورزی، آبزیان، گردشگری و ترانزیت کالا دارد و تجارات بین المللی آن می تواند باعث توسعه شود.

وی با بیان این که کشور اکنون در اوج قدرت و عزت است، افزود: حرف خود را به دنیا شفاف اعلام می کنیم و ظلم احدی را برنمیتابیم.

وحیدی سابقه تاریخی گلستان و آثار ارزشمند فراوان در استان را گنجینه ای ارزشمند برشمرد و گفت: ظرفیت های دریایی و صنعت آبزی پروری در استان بسیار است و باید آنها را به خوبی بهره برد.

وزیر کشور هم مرزی با ترکمنستان و تبادلات فرهنگی دو کشور را هم ظرفیت دیگر استان دانست و توضیح داد: کدورت کوچکی با ترکمنستان در زمینه گاز داشتیم که در دولت جدید برطرف شد.

وی افزود: گلستان در زمینه دام و طیور ظرفیت های زیادی دارد و به جای واردات نهاده ها زمینه تولید آن را در داخل کشور با کمک دانش بنیان ها فراهم کرد.

وحیدی بیان کرد: مشکل خلیج گرگان باید حل شود و جزو موضوعات اولویت دار خواهد بود.

وزیر کشور با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذاران در کشور این اقدام را یک ضرورت برای رشد استان بخصوص گلستان و در زمینه گردشگری دانست.

گفتنی است در این مراسم از زحمات 28 ماه حضور هادی حق شناس به عنوان استاندار گلستان تقدیر و علی محمد زنگانه به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha