۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
 ۹۲۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۹۲۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سال گذشته ۹۲۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نیمه دوم سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای توسعه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد، ابراز کرد: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح‌های تصفیه خانه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت امکانات و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در افزایش جذب سرمایه‌گذار ارتباط مستقیم داشته و تاثر گذار است، افزود: سال گذشته ۹۲۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه  طی سال‌های اخیر استان رتبه‌های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه‌های مختلف امید می رود این روند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی نام گذاری شده است، تداوم یابد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha