۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
تحویل ۹۰ روز پادرا پلاس امکان پذیر است؟
فروش فوری سایپا برای محصول کهنه کار

تحویل ۹۰ روز پادرا پلاس امکان پذیر است؟

گروه خودروسازی سایپا به تازگی اعلام کرده است فروش فوق العاده محصول پادرا پلاس را از امروز ساعت ۱۴ شروع می کند. آنچه که در این خبر موجب تامل هست تحویل ۹۰ روزه این خودرو با پلت فرم وانت زامیاد است.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) فروش فوق العاده محصول پادرا پلاس را از امروز ساعت ۱۴ شروع می کند. آنچه که در این خبر موجب تامل هست تحویل ۹۰ روزه این خودرو است.

پادرا پلاس روی پلت فرم وانت زامیاد یا نیسان جونیور طراحی و تولید شده است. تفاوت پادرا پلاس با وانت زامیاد فقط در بخش طراحی اتاق و کابین به همراه ارتقا پیشرانه است. این موضوع بیانگر آن است که محصول پادرا پلاس باید زودتر از قرار ۹۰ روزه به مشتریان تحویل داده شود. زیرا وانت زامیاد عمق ساخت داخل ۹۵ درصدی را باخود به یدک می کشد. از آنجایی که پلت فرم این محصول برای پادرا نیز در نظر گرفته شده است، پادرا نیز با عمق ساخت بالا تولید شده است. بنابراین تحویل ۹۰ روزه خودرو براساس موارد مطرح شده کمی دور از انتظار مشتریان در بازار است.

هرچند گروه خودروسازی سایپا تلاش داشته است که محصولی با طراحی روز را به بازار عرضه کند، اما باید پذیرفت که پلت فرم این خودرو علیرغم برخی از تغییرات اعمالی قدیمی است. اگر چه بازار کشور نیازمند چنین سگمنتی از خودروهای پیکاپ در بخش حمل و نقل است، اما باید از محصولات روز با پلت فرم های جدید استفاده کرد.

 بخشی از مشتریان معتقد هستند که باتوجه به افزایش خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازی ها تحویل ۹۰ روزه محصولات به مشتریان کمی به دور از منطق است.

شرکت خودروسازی زامیاد به عنوان زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته جز شرکت های سودآور این گروه محسوب می شد. اما پس از تغییراتی در مدیریت ارشد این شرکت، ظاهرابا اقبال چندانی مواجه نبوده است.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      چرا تا میخواهم نظر بدم پاکش می کنید چون به ضرتان است خودرو نگو گاری با این کیفیت و قیمت‌های افسانه‌ای درشو ببندید.